adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Schwartz din Cluj Napoca

Cluj Napoca , str. Rasaritului, nr. 15  
​Capacitate: 48 adulți în 22 spații de cazare.
Pensiunea Schwartz din Cluj Napoca va ofera o ambianta placuta si confort pentru o sedere cat mai placuta in unitatea noastra. Camerele sunt dotate cu TV cu ecran plat, minifrigider si baie privata cu dus si uscator de par. Oferim mic dejun, acces la Wi-Fi, restaurant si loc de parcare privata.

Locatia se gaseste intr-o zona linistita a orasului, dar aproape de centru, de gradina botanica, de zona industriala si de alte obiective turistice. Este usor accesibila cu masina proprie si aproape de mijloacele de transport in comun (statie de autobuz cca 50 m).

Fie ca vizitati orasul pe o peroioada mai lunga sau sunteti numai o trecere va asptam sa ne vizitati.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check fax
  • check transport auto
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check sala de mese
  • check bar
  • check restaurant
  • check sala de conferinte

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,