adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Mora din Cluj Napoca 3 grade grade grade

Cluj Napoca , str. Prof. Dr. Ghe. Marinescu, nr. 94  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.2/10 Excelent !
73 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(8 recenzii din 73).

record_voice_over Personal:9
insert_emoticon Servicii:9.3
lightbulb_outline Curățenie:9.6
weekend Confort:9
monetization_on Prețuri:9.1
location_on Localizare:9.3

Recenziile pensiunii Mora din Cluj Napoca


   Gabriel Cristian P. din Calan
nota: 9.8
schedule sejur: 29.09.2017 - 30.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenie, discretie, dotari functionale.
   Dan F. din Bacau
nota: 8
schedule sejur: 05.09.2017 - 08.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, amplasare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Izolare fonica, presiune apa foarte mica.
   Bogdan T. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 16.07.2017 - 18.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, camere spatioase, mobilier nou si modern
   Gabriel Cristian din Calan
nota: 9.5
schedule sejur: 22.06.2017 - 23.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenie, promptitudine, amabilitate, dotari functionale (TV, frigider, aer conditionat), parcare in curtea interioara;
   Aurel din Pascani
nota: 8.7
schedule sejur: 04.06.2017 - 06.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie si seriozitate.Locatia pensiunii intr-o zona linistita.
   Mirela din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 08.04.2017 - 11.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea gazdelor, curatenia, linistea. Este a doua oara cand ne cazam aici.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am identificat aspecte negative pe durata sederii la pensiunea Mora.
   Carmen din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 16.02.2017 - 19.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie
-seriozitate
-promptitudine
-aspect plăcut al camerei
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic negativ de semnalat
Răspunsul unității:
Va multumim D-na Carmen ,

Va asteptam cu drag sa reveniti.

Mora Mariana
Administrator
   Catalin J. din Braila
nota: 7.7
schedule sejur: 24.09.2016 - 26.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia
   Vasile din Dambovita
nota: 10
schedule sejur: 03.09.2016 - 17.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii bune,personal atent,vom reveni cu siguranta
Răspunsul unității:
Va multumim D-le Vasile,va asteptam cu drag sa reveniti.
   Alina din Targu Jiu
nota: 10
schedule sejur: 26.07.2016 - 27.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenie, confort, amabilitate personal
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am sugestii
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri si va asteptam sa reveniti cu drag ori de cate ori veti avea ocazia.

Numai bine,
Mariana Mora
Administrator
   George din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 20.08.2016 - 22.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita, curatenie in camere, personal amabil, mic dejun decent
thumb_down
Aprecieri negative:
Izolare fonica defectuoasa, camera plina de cabluri aplicate pe pereti
   Arina din Arad
nota: 10
schedule sejur: 20.08.2016 - 21.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, personal, parcare, liniste, pret foarte bun pentru serviciile oferite
Răspunsul unității:
Va multumim si va asteptam cu drag,oricand sa ne treceti pragul.

Mariana Mora
   Matei G. din Brasov
nota: 9.8
schedule sejur: 27.05.2016 - 29.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionarea, facilitatile, tariful corect, distanta fata de gardina botanica si centru.
Parcarea in curte; personal serviabil; timpul scurt de raspuns la cererea de rezervare
thumb_down
Aprecieri negative:
Mici sugestii pt. Camera 13 (care, de altfel, nu ne-au deranjat semnificativ): cadrul patului de reparat (scartiia), usa de la balcon reglata (mecanismul putin "dat peste cap").
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri si sugestii.
Micile aspecte negative semnalate, au fost remediate .
Va mai asteptam,numai bine.
Mariana Mora
   Otilia din Franta
nota: 10
schedule sejur: 23.05.2016 - 27.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie din prima zi,primire calduroasa,camere foarte frumoase si spatioase, zona ferita de trafic si de zgomot, pensiune moderna
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenie foarte sumara si tardiva ziua urmatoare, o schela in fata balconului pe care urcau si coborau muncitori, recomand camerele twin caci au geam la baie.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru sugestii, au fost necesare mici imbunatatiri la etaj si era cea mai buna solutie ,avand acces prin exterior, a fost un caz izolat.
Va asteptam si cu alta ocazie.
Comentariile clientilor ne ajuta intotdeauna sa imbunatatim confortul si calitatea serviciilor.

Toate cele bune,
Mariana Mora,
Administrator
   Anca Diana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.05.2016 - 21.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport calitate/pret bun, camera foarte curata, aproape de centru
   Sergiu din Suceava
nota: 8
schedule sejur: 15.04.2016 - 17.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Loc de parcare in curte
- Curat
- Personal amabil
- Apropiere de centru
thumb_down
Aprecieri negative:
Zgomot in camera de la calorifere
- mic dejun cam saracacios si de slaba calitate
- cost suplimentar pentru aer conditionat
Răspunsul unității:
Stimate Dle Pinzariu Sergiu,
Multumim pentru feedback-ul dvs.si pentru aprecierile pozitive , insa legat de micul dejun pentru o mai buna informare a turistilor,micul dejun contine:cascaval,feta,sunca pui,sunca porc ,salam,branza topita,iaurt simplu,iaurt fructe,unt,dulceata ,miere ,pateu,fineti,ochiuri,omlete,rosii,castraveti,ardei,masline ,paine alba,paine neagra,lapte ,cereale(2 sortimente)suc,ceaiuri( 6 sortimente),cafea expresso la discretie,chec,apa plata,fructe,nesquik,crenwursti sau cabanos .La pretul de 15 lei /pers.consideram ca e suficient.Aerul conditionat este contracost fiind un serviciu suplimentar si costul lui este foarte mic ,desi in aprilie nu cred ca se punea problema de AC .
Caloriferele au fost verificate si nu am sesizat nici un zgomot.
Va asteptam si cu alta ocazie la Cluj.
   Andrei din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 09.04.2016 - 11.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, destul de confortabil. Oarecum aproape de punctele de interes, daca nu te deranjeaza sa mergi un pic pe jos
   Catalin din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 29.03.2016 - 30.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera a fost ok, acces la utilitati (bucatarie), gradina frumoasa, personal amabil, zona linistita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Este cam departe de centru, dar daca ai masina nu este o problema.-
   Andreea din Sibiu
nota: 8.8
schedule sejur: 19.02.2016 - 20.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia camerei
Mic dejun ok
Doamnele de la receptie ne-au dat informatii foarte bune despre obiective de interes, restaurante etc.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pretul pe site era 110 lei, in realitate 140 lei. Ni s-a explicat ca acesta din urma este pretul pentru pensiunea noua. Ok, dar trebuia schimbat pretul sau precizat despre ce e vorba
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Pretul afisat: 110 lei, real 140 lei

Nota TURIST INFO: Prețurile sunt listate de catre hotelier, nu de catre portal. Nu acceptați să plătiți un alt tarif față de cel afișat pe site. Renunțați la rezervare dacă hotelierul solicită un alt preț și alegeți o altă unitate de cazare.
Răspunsul unității:
Buna ziua D-le Sasu,

Cred ca la mijloc este o neintelegere ,probabil nu v-ati citit mailul.Dvs ati trimis o solicitare de rezervare la care vi sa raspuns in mai putin de o jumatate de ora .Pensiunea dispune de camere duble standard la tariful de 110 lei/camera/noapte si camere duble superioare(delux) la tariful de 140 lei/camera /noapte asa cum sunt publicate si pe site .
In momentul solicitarii dvs nu mai aveam disponibile camere standard la tariful de 110 lei si vi sa comunicat disponibilitatea pentru camerele duble superioare la tariful de 140 lei /camera /noapte.Acesta este raspunsul unitatii la cererea dvs. De rezervare:

`Buna ziua Dle. Sasu ,

Va multumim pentru rezervarea dumneavoastra la Pensiunea Mora Cluj Napoca, perioada 19.02.2016 - 20.02.2016.

In per. Respectiva avem disponibile camere duble superioare la tariful de 140 lei/cam/npt/2 pers. Sau un apartament in regim hotelier in apropierea pensiunii la 300 m de pensiune, tariful de 200 lei /apt.



Unitatea noastra nu percepe avans la rezervare, decat daca sosirea la pensiunea este dupa orele 19-20:00.

Asteptam raspunsul dvs pentru inregistrarea rezervarii .

O zi buna ,
Pensiunea Mora ,Cluj Napoca
Mariana Mora
Administrator`

Apreciem si respectam toti clientii care ne trec pragul ,si chiar nu ne permitem sa-i dezinformam ,ar fi in dezavantajul nostru in primul rand.

Toate cele bune si mult succes ,

Pensiunea Mora ,
Mariana Mora
Administrator
   Cristian din Deva
nota: 10
schedule sejur: 08.02.2016 - 11.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, confort, aproape de centrul orasului
   Codruta D. din Sibiu
nota: 10
schedule sejur: 30.12.2015 - 02.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o locatie excelenta .Am vizitat salina Turda,Gradina botanica, Manastirea Dumbrava,patinoar, etc
Personalul unitatii este super ok,foarte cald in camera ceea ce a fost bine pt copii si pt noi.
Oricand mai avem ocazia sigur revenim!
   Alexandra-ioana M. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 10.12.2015 - 11.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune linistita, aproape de centru , curatenie exemplara, personal foarte amabil si prompt, mic dejun foarte bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Intrarea in parcare putin stramta.
   Vlad din Iasi
nota: 8.3
schedule sejur: 28.11.2015 - 30.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionare excelenta, personal amabil, camere curate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcare foarte mica si greu de incaput pe cele cateva locuri, saltele nu foarte confortabile.
   Silviu Andrei din Bucuresti
nota: 6.5
schedule sejur: 06.11.2015 - 08.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera aranjata cu bun gust.Curatenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Perdeaua de la dus este frumoasa,asortata cu restul camerei,doar ca are o problema.nu este perdea speciala de dus,este dintr-un material textil.Din cauza umiditatii si a repetatelor udari,a prins un miros neplacut.Asta ar fi problema minora legata de camera.
Problema majora este propietara (sau patroana,cum s-a recomandat).
Noi am ajuns in Cluj la campionatul national de dans sportiv ca si concurenti.In prima dimineata ne-am dus pana la receptie unde am solicitat doua cani cu apa calda si cateva pliculete cu zahar,inchipuindu-ne ca nu o sa fie nici o problema dar spre surprinderea mea am fost refuzat.A trebuit sa ma rog si sa promit ca nu se va intampla nimic.Mentionez ca vroiam sa o beau in camera printre alte treburi si pregatiri de concurs.Pana la urma domnisoara de la receptie s-a indurat si mi-a dat doua cani cu apa.Am ramas neplacut impresionat ca la o pensiune de 3 stele dotata cu frigider in camera sa nu ai voie sa bei un ceai.(ptr asta vroiam canile si zaharul).
A doua si ultima zi de cazare,la ora 11 am mers la receptie cu rugamintea sa imi mai dea alte 2 cani de apa calda dar de aceeasta data am dat de dna propietara care ma refuzat categoric,spunandu-mi ca la ora 12 tre sa eliberez camera.Referitor la eliberarea camerei am rugat-o pe dna propietara sa ne inteleaga ca ne pregatim de a 2 a zi de concurs si ca o sa mai dureze 45 de min in plus,peste ora 12.Din pacate nici de aceasta data nu am avut intelegere si nici nu a vrut sa platim in plus ptr inca o ora.Am spus ok o sa fac tot posibilul sa eliberez cat mai repede.La ora 12 10 dna propietara a fost la usa noastra usor iritata ca deja e tarziu si sa eliberam camera.La ora 12 30 eu deja duceam catre masina bagaje si am anuntat ca mai dureaza 10 min.Din momentul acela dna propietara pur si simplu a explodat si a inceput sa tipe si sa ma ameninte ca vine cu sotul dansei sa ma dea afara.Moment in care eu am zis ca voi suna la politie si ca nu e normal ceea ce face.Fiind sportiv ma plimb destul de des prin tara si absolut in nici un hotel ,chiar si inferior ca si dotari,nu am patit asa ceva.Propietarii sa nu fie intelegatori si draguti cu clientii si din contra sa tipe si ameninte clientul ptr o intarziere de 40 de minute de care aveam nevoie.
Noi la ora 12 45 eram plecati.Dna propietara se mai calmase,am putut vorbi cat de cat omeneste si am anuntato ca am sa scriu cele intamplate pe net,raspunzandu-mi sec ca si ei au voie sa comenteza la recentia mea.Chiar sunt curios ce are sa zica.Noi nu suntem genu sa facem rau cuiva.Tot ce am scris mai sus este adevarat.Nu am scris ptr noi,am scris ptr cei ce se vor caza acolo.Sa fie pregatiti.Ptr noi per total a fost o experienta neplacuta si asta doar din cauza propietarei si lipsei de flexibilitate a aceesteia.Consider ca nu am cerut nimic deplasat sau imposibil.O zi buna.
Răspunsul unității:
Stimate D-le Pintea din Bucuresti,

Pe langa cele 49 de recenzii pozitive ,oare de ce acest client comenteaza negativ?
Deoarece are pretentii care sunt in afara regulilor de buna crestere si in afara regulilor hoteliere.
Perdeaua de la dus este o perdea de foarte buna calitate speciala pentru dus prin care nu trece apa.
De 15 ani de cand functionam nu am intalnit un client mai dificil si greu de multumit.Din momentul rezervarii ati solicitat o camera frumoasa ,spatioasa si linistita ,iar noi ne-am conformat. Credeti ca nu a solicitat nimeni pana acum apa calda si zahar? Ba chiar in incinta pensiunii exista si un dozator cu apa calda si rece la discretia clientilor.Dar neavand motive intemeiate ati invocat tot felul de minciuni ca sa va razbunati .
Vi sa explicat frumos de 2 ori ca trebuie sa eliberati camera la ora 12:00,intrucat este rezervata si trebuie igienizata.Ati ignorat cu desavarsire acest lucru si cu toate acestea vi sa permis sa eliberati camera la 12:30.
Dupa expirarea acestui timp ati venit la receptie sa mai prelungiti inca o jumatate de ora pentru ca cele 4 persoane aflate in camera nu au reusit sa-si termine pregatirile pentru concurs,ceea ce nu a fost posibil si cu toate acestea ati eliberat camera la 12:50.
Observ din cele spuse mai sus ,ca pentru dvs este ceva normal sa eliberati camera cu intarziere oriunde mergeti sa va cazati ,fara sa tineti cont de politica hotelului respectiv.
Ati adus acuzatii referitoare la lipsa de flexibilitate :

S-au trecut cu vederea urmatoarele aspecte :ati adus din exterior inca 2 persoane , ati venit cu aeroterma de acasa si ati `omis `sa anuntati receptia ,aspect care contravine normelor si reglementarilor P.S.I. Afisate si in camera.
Ati trantit usa de la receptie in semn de profunda nemultumire.
Sunteti tanar si ar trebui sa aveti mai mult respect fata de persoanele din jur,indiferent ca va cazati la un hotel sau la o pensiune ,invatati sa respectati regulile .
Dragi hotelieri ,aveti grija acest turist santajeaza si ameninta cu recenzii negative daca nu ii sunt indeplinite cerintele.
   Alexandru Gabriel M. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 30.10.2015 - 02.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu am avut nici o problema cu pensiunea. Camera curata, personalul prietenos si deschis la orice fel de intrebare pusa.
   Adrian Alin din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 06.09.2015 - 08.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie desăvârșita, fara mirosuri neplăcute in camere, personal foarte amabil, deși erau locuri de parcare in incinta unității, drumul de acces catre aceste este destul de îngust pentru o masina de dimensiuni medii, asa ca am parcat vis a
vis de unitate fara probleme.
   Elena G. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Comunicarea a decurs excelent si apreciez promptitudinea raspunsurilor primite!
   Marlena din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 23.08.2015 - 24.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, liniste, mic dejun generos, personal foarte amabil.
   Cristinel D. din Braila
nota: 9.8
schedule sejur: 10.07.2015 - 13.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasata central, in spatele UMF Cluj. Curatenie exemplara.
   Mihaela P. din Londra
nota: 8.5
schedule sejur: 24.06.2015 - 01.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pesonalul foarte amabil, curatenie la timp. Foarte aproape de centru.
thumb_down
Aprecieri negative:
Strada era in lucrari, trebuie urcat sus pe deal.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,