adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Gaby din Cluj Napoca 3 grade grade grade

Cluj Napoca , str. Fagetului, nr. 9 A  
​Capacitate: 24 adulți în 9 spații de cazare.
Pensiunea Gaby vă pune la dispoziție 6 camere și 3 căbănuțe de 3 stele cu grup sanitar propriu, mobilate și utilate modern in anul 2016, intr-o zona foarte linistita a clujului , departe de agitatia orasului, la cele mai bune preturi.

Pensiunea este situata in Cluj-Napoca str. Fagetului Nr. 9A in zona de agrement Faget, la 4 km de centrul orasului.

Este localizata la 1 km de drumul european E60 Cluj-Turda, la 4 km de gradina botanica, muzeul de arta, 7km centrele comerciale Polus Center si Iulius Mall.

Va punem la dispozitie: Incalzire centrala, TV cablu, Internet wireless, sala de mese, gratar, foisor, parcare in curte.

Va asteptam cu drag!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Tanţău Mariana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,