Pensiunea Gaby din Cluj Napoca grade grade grade

Cluj Napoca, str. Fagetului, nr. 9 A  
Daniel Laurentiu din Constanta

Racoare si curatenie in camera Lenjerie si prosoape curate Desi am fost cazat cu geamul spre sosea, a fost liniste si am dormit foarte bine Gazdele foarte amabile, chiar au inteles ca am avut o urgenta si a trebuit sa plec cu o zi mai devreme decat planuisem sa stau la ei.

​Capacitate: 30 adulți în 12 spații de cazare
Pensiunea Gaby vă pune la dispoziție 6 camere și 3 căbănuțe de 3 stele cu grup sanitar propriu, mobilate și utilate modern in anul 2016, intr-o zona foarte linistita a clujului , departe de agitatia orasului, la cele mai bune preturi.

Pensiunea este situata in Cluj-Napoca str. Fagetului Nr. 9A in zona de agrement Faget, la 4 km de centrul orasului.

Este localizata la 1 km de drumul european (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Tanţău Mariana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.