adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Cluj din Cluj Napoca 3 grade grade grade

Cluj Napoca , str. Meteor, nr. 71B  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.4/10 Excelent !
17 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(7 recenzii din 17).

record_voice_over Personal:9.7
insert_emoticon Servicii:9.3
lightbulb_outline Curățenie:9.7
weekend Confort:9.5
monetization_on Prețuri:9.5
location_on Localizare:8.7

Recenziile pensiunii Cluj din Cluj Napoca


   Valentin din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 27.11.2016 - 29.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie exemplara, caldura fara probleme, confortabil, gazdele foarte amabile, mic dejun diversificat, loc de parcare in curte. Cu siguranta vom reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Usa camerei nu este izolata bine si se aude cam tot ce se intampla pe hol. Dar find la un etaj superior nu prea a fost circulat holul.
   Levente din Cluj Napoca
nota: 9.8
schedule sejur: 18.11.2016 - 20.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Multumim personalului pentru amabilitate si promtitudine si pentru cafeaua din partea casei.Un gest frumos.
   Melania din Prahova Valea Calugareasca
nota: 10
schedule sejur: 07.10.2016 - 09.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servicii de Receptie 24h din 24 h, personal Receptie, curățenie hotel, dotări(super saltea), mic dejun
thumb_down
Aprecieri negative:
Pernele sunt foarte foarte incomode.
Se aude din camera alăturată zgomotul din baie, însă am avut norocul de vecini buni care nu au făcut zgomat excesiv.
   Elena din Vrancea
nota: 8.5
schedule sejur: 31.08.2016 - 02.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului, curatenia, confortul camerelor. Am semnalat o problema la scurgerea dusului si a fost remediata partial in aceeasi zi. Micul dejun in regula.
   Bela din Kozármisleny
nota: 9.5
schedule sejur: 26.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, amabilitatea
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut
   Valentin din Bistrita
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 12.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu am reușit să mă cazez din motive personale dar ambele convorbiri pe care le-am purtat cu o doamnă foarte amabilă au fost utile și agreabile. Sigur voi reveni pt. Rezervare cu prima ocazie.
   Danut din Braila
nota: 9
schedule sejur: 30.07.2016 - 31.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat
   Lucian din Oradea
nota: 10
schedule sejur: 28.05.2016 - 29.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, confort, amabilitate, amplasament, profesionalism.
   Luiza Maria din Costinesti
nota: 9.8
schedule sejur: 08.04.2016 - 09.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este situata in apropiere de punctele de interes ale orasului . Privelistea , de la balcon , a fost una minunata . Punctul cel mai important il dam pentru curatenia exemplara .
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nemultumiri .
   Cosmin C. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 11.02.2016 - 13.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita, personal amabil, receptie 24h, parcare o leaca mai dificila pt masini mari dar chiar si asa nu pune reale probleme. Daca mai trecem prin cluj categoric ii vizitam din nou
   George P. din Braunschweig
nota: 9.8
schedule sejur: 19.06.2015 - 20.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Toate in regula.
Ar fi bun un indicator in strada principala pentru Hotel, care se gaseste people o alee perpendiculara.
   Tiberiu din Deva
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 02.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
10 pentru promtitudine
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am fost cazat
   Ariadna Maria din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 13.04.2015 - 16.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita, agreabila.
thumb_down
Aprecieri negative:
Acces/parcare mai dificil cu masina pe strada ingusta si in panta.
Sugestii: o oglinda in camera, un prelungitor la priza cu cel putin 2 pozitii libere pentru clienti.
   Gabriel T. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 14.05.2014 - 15.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, cald, mic dejun diversificat
   Alexandru din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 21.06.2013 - 23.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul simpatic si amabil
camera curata
loc de parcare
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa aer conditionat - dar se lucreaza la acest aspect deci e ok
nu ar strica niste saltele/perne un pic mai ok
   Viorel C. din Galati
nota: 8.7
schedule sejur: 14.11.2012 - 16.11.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, amabilitatea personalului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Inlocuirea ventilatorului din baie. Face mult zgomot.
   Tiberiu din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 21.09.2012 - 23.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizarea intr-o zona linistita si atmosfera "intima" (calma) in interiorul pensiunii. Camera in care am stat e "aerisita", cu balcon - ceea ce ofera mai multa "deschidere" spre relaxare, spre deosebire de alte pensiuni unde ramai in camera inghesuita precum intr-o cusca. Persoanele cu care am intrat in contact la momentul rezervarii si pe parcursul cazarii sunt oameni deosebiti, orientati spre satisfacerea cerintelor clientului. Wireless-ul merge f bine. Camerele sunt dotate cu mini-frigider care functioneaza f bine. Asternuturi si toaleta f curate, fara mirosuri dubioase. Parcare in curtea pensiunii. Micul dejun - stil bufet - mai mult decat suficient. Nu in ultimul rand, costul cazarii este corect.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am pus 9/10 la servicii pentru ca, aparent, nu se poate servi alta masa decat micul dejun. Poate gresesc, dar nici nu ni s-a propus. Oricum, pana si la "minusuri" am un "plus" - la receptie poti achizitiona bere calitativ-superioara (marci recunoscute) la un pret mai mult decat decent.
Am pus 9/10 la confort intrucat camera in care am stat nu are aer conditionat. Personal nu agreez aceasta optiune - decat vara si f rar, dar... Pentru corectitudinea "scorului", mentionez si acest aspect.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,