adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Cluj din Cluj Napoca 3 grade grade grade

Cluj Napoca , str. Meteor, nr. 71B  
Nota 9.8/10 Excepțional !
17 recenzii
Valentin din Bucuresti (29.12.2016)

Curatenie exemplara, caldura fara probleme, confortabil, gazdele foarte amabile, mic dejun diversificat, loc de parcare in curte. Cu siguranta vom reveni.

​Capacitate: 34 adulți în 17 spații de cazare.
Pensiunea Cluj, clasificata 3*** se afla in imediata apropiere a centrului istoric si cultural al orasului Cluj-Napoca.

Amplasata intr-o zona linistita, usor accesibila de pe Calea Turzii si strada Observator, Pensiunea Cluj ofera atat posibilitatea unei sederi confortabile cat si o legatura facila cu principalele puncte de interes ale orasului.

Oferim o atmosfera confortabila, de liniste si intimitate pentru clientii aflati departe de casa, la preturi mai mult de cat accesibile.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check fax
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check living
  • check pat bebe

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,