adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa langa Primarie din Cluj Napoca

Cluj Napoca , str. Motilor, nr. 35  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei langa Primarie din Cluj Napoca


   Simona din Timisoara
nota: 9.3
schedule sejur: 02.06.2016 - 05.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Garsonieara este localizata central, este in stare foarte buna si comunicarea cu proprietarul a fost excelenta.
   Adrian din Braşov
nota: 9.5
schedule sejur: 02.02.2016 - 05.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Recomand pentru oricine care doreşte condiţii bune la un preţ bun. Faţă de pretenţiile mele, nu am reproşuri. Dacă am ocazia, voi reveni.
   Anca Z. din Ramnicu Valcea
nota: 9.8
schedule sejur: 17.01.2016 - 22.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut totul. Caldura. Curatenia. M-am simtit ca acasa.
   Luminita B. din Oradea
nota: 10
schedule sejur: 16.11.2015 - 17.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazati pentru a doua oara aici si suntem extrem de multumuti, vom reveni ori de cate ori vom avea probleme de rezolvat la cluj
   Gabriel din Ramnicu Valcea
nota: 9
schedule sejur: 10.10.2015 - 12.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie centrala
Incalzire centrala
Raport calitate/pret bun.
Personalul unitatii foarte amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Garsoniera are o usa comuna cu intrarea in mansarda ce poate fi o sursa de zgomot in cazul unor vecini mai galagiosi.
   Mircea Z. din Constanta
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 29.07.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Experienta noastra in legatura cu aceasta rezarvare a fost una negativa. Dupa ce ni s-a confirmat rezervarea online, am luat legatura in preziua rezervarii si telefonic cu o persoana de contact (Alin ....), care ne-a asigurat ca totul e OK. Cu jumatate de ora inainte de a intra in Cluj l-am sunat din nou pe acest domn sa-l anuntam ca sosim, si surpriza ....ne-a spus ca apartamentul este inundat, ca nu stie exact ce apartament am rezervat, s.a.m.d. In concluzie, total neserios!
Răspunsul unității:
Din pacate asa s a intamplat...dar in cele din urma turistului i s-a oferit cazarea la un apartament al unui colaborator de-al nostru, intr o locatie mult mai bine situata, in centrul istoric al orasului, zona Piata Muzeului.
   Tatiana din Pascani
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului
   Zsolt din Targu Mures
nota: 8.2
schedule sejur: 16.04.2015 - 18.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere bine dotate, curate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Greu de intrat cu masina in curte.
Răspunsul unității:
Va multumim mult pentru rezervarea facuta si pentru ca ne ati ales pe noi pentru a va fi gazde. Mentiune cu privire la parcare pentru viitori oaspeti: Parcarea nu exista oficial ca facilitate pe anunt. Ea s a oferit cu titlu gratuit ca o bonificatie din partea noastra pentru ca a existat posibilitatea si conditiile la momentul respectiv. Ea nu constituie o obligatie din partea noastra. Va mai asteptam cu drag si cu alta ocazie!
   Adela-maria din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 13.03.2015 - 15.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Exact ce cautam pentru un week-end cu prietenii la Cluj. Noi am stat la mansarda si ne asteptam ca dinjos de noi sa mai fie cineva, dar defapt era o camera in care accesul era interzis, probabil ceva loc de depozitare. A fost liniste, utilitati suficiente pentru cateva zile, curatenie, cald si nu am avut nici o problema.
   Marius din Constanta
nota: 9.7
schedule sejur: 14.02.2015 - 18.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de centru
- bucatarie proprie complet utilata (frigider, aragaz cu hota si cuptor, filtru de cafea, cuptor cu microunde, chiuveta)
- solutii pentru curatat vase, WC, parchet, caldare cu mop, matura cu faras
- liniste
- TV plasma/led cu o groaza de canale
- internet wireless
   Iulia din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 30.12.2014 - 02.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de zona centrala, liniste, curatenie. Casuta era dotata cu absolut orice aveai nevoie (mai ales in bucatarie).
Am facut cunostinta si cu domnul despre care un alt musafir al pensiunii a precizat ca il privea ca pe un intrus si nu pot spune decat ca este o persoana politicoasa, nicidecum invaziva.
thumb_down
Aprecieri negative:
La garsoniera - daca cabina de dus nu ar avea perdea, ci usi ar fi mai usor de utilizat.
Intrarea in curte se realizeaza printr-un gang si pentru un autovehicul mai inalt si lat, gen SUV mare, este imposibila.
   Stefan din Timisoara
nota: 8.8
schedule sejur: 29.11.2014 - 02.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Vecinul care nu stia ce caut eu in curte si ma privea ca pe un intrus (are pe rama de la geam o oglinda de tir pentru a vedea toata curtea).
   Vlad Mihai M. din Iasi
nota: 8.7
schedule sejur: 30.10.2014 - 02.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, foarte aproape de centru, loc de parcare
CONTACT UNITATE
Valer Așchilean
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,