adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Central din Cluj Napoca

Cluj Napoca , str. Nicolae Titulescu, nr. 11-15  
​Capacitate: 4 adulți în 1 spațiu de cazare.
Apartament de 3 camere la citeva minute plimbare de centrul Clujului, in Piata Cipariu, pe B-dul Titulescu 11-15, superfinisat. Apartamentul este compus din doua dormitoare, unul cu pat dublu, al doilea cu dormeza dublu extensibila, living cu canapea și balcon cu vedere de la etajul 6 spre oraș.
Din dotari mentionam încãlzire centrala, masina de spalat automata, cuptor microunde, frigider, cafetiera, plita pe gaz, uscator par, televizor in living, internet wireless gratuit, lenjerie si vesela, prosoape si asternuturi,saltea comfortabila, uscator rufe, sapun, dus gel.
Apartamentul poate caza pina la 4 persoane, animalele de companie din pacate nu sunt acceptate.

Va asteptam cu drag!

Apartamentul este deja ocupat pentru festivalul untold 2016
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check living
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check baie pe hol
  • check incalzire centrala
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Laura sau Marius
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,