Apartament Blue Like Royalty din Cluj Napoca

Cluj Napoca, aleea Valeriu Bologa, nr. 3A  
Cristian din Tecuci

Locatie super,totul nou,curățenie exemplară.Exista vesela si tot ce-ți trebuie sa gateşti ceva .In frigider am avut apa plata din partea casei si cafea.

​Capacitate: 4 adulți în 1 spațiu de cazare
Apartament de 2 camere, bucatarie complet utilata, baie, situat la 200 m de Iulius Mall Cluj Napoca in complexul rezidential Viva City de langa Julius Mall

Apartamentul este dotat cu mobila noua si cu electrocasnice noi, va sta la dispozitie pentru orice vizita in Cluj Napoca.

Apartamentul este situat la 4.5 km distanta fata de Aeroportul Avram Iancu Cluj Napoca.

Apartamentul este compus din sufragerie open space cu bucatarie complet dotata, cu masina de spalat vase, frigider, cuport si plita electrica. Dormitorul este modern mobilat.

Este situat la 100 metrii de Iulius Mall si de mijloacele de transport. Apartamentul beneficiaza de internet si tv cablu.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check internet prin cablu

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Catalin Ianachis
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.