adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Subcetate din Cisnadioara 3 grade grade grade

Cisnadioara , str. Principala, nr. 252 (la aprox. 12.9 km de centrul loc. Sibiu)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Subcetate din Cisnadioara


   Mariana din Calarasi
nota: 10
schedule sejur: 30.04.2016 - 03.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea curata,mancare buna si destula,personal foarte amabil,zona superba. Pacat ca nu este cunoscuta ca merita vizitata
zona turistica deosebita,cald in camere
thumb_down
Aprecieri negative:
Prea multe pisici
   Eduard din Pascani
nota: 9.2
schedule sejur: 15.04.2016 - 16.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Chiar daca sejurul nostru a fost destul de scurt, am remarcat:
- Disponibilitatea personalului.
- Atmosfera placuta.
- Amplasare si amenajare inedite.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am remarcat. Nu am nimic de reprosat vis-a-vis de conditii sau personal.
   Claudia din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 29.11.2014 - 30.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este ok, camerele arata foarte frumos, au mobila pictata (ceva specific zonei). In camere este foarte cald, curtea este mare si frumoasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Daca alegi sa mananci la restaurantul pensiunii (exceptie micul dejun unde totul este ok) astepti cam mult. Dar mancarea este buna.
   Hans-werner S. din Großaitingen
nota: 9
schedule sejur: 25.05.2013 - 27.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este foarte amabil si prevenitor.
Micul dejun este foarte bogat cu bunatati traditionale si legume proaspete.
   Dana din Bucuresti
nota: 4.8
schedule sejur: 02.01.2013 - 05.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea pensiunii si linistea reconfortanta a locului
thumb_down
Aprecieri negative:
N-ar strica un plus de confort:covor, lampe functionale, sapun, informatii detaliate la cazare cu privire la posibilitatea utilizarii oficiului, un tv onorabil(daca tot e).
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Conexiune la internet exista, ce-i drept, dar e anacronica
Răspunsul unității:
Imi pare rau de nemultumirea dvs. Mentionez doar ca in camere exista covorase; specificul pensiunii noastre este rustic, iar un covor intreg ar strica designului interior al camerei. Referitor la oficiu, nu avem pe site afisat accesul turistilor la bucatarie, din moment ce avem Restaurant, nu cred ca nu ati fost intrebati daca doriti sa serviti cina sau micul dejun.De asemenea, lampile sunt functionale, imi amintesc ca un bec s-a ars cand v-am aratat camera, m-am oferit sa il schimb si nu ati dorit.Referitor la sapun, imi cer scuze daca s-a terminat, dar comunicarea a fost foarte deschisa, in sensul in care aveti nevoie de ceva sau intampinati probleme sa ne anuntati la receptie sau sa dati un telefon.
   Sirca-belintan V. din Timisoara
nota: 8.8
schedule sejur: 29.12.2011 - 02.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea pensiunii; amabilitatea personalului; confortul camerelor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este internet decat in restaurant.
   Simona O. din Sibiu
nota: 10
schedule sejur: 13.07.2011 - 16.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea ofera un plus de confort datorita serviciilor oferite intr-un cadru natural deosebit cu multiple posibilitati de petrecere a timpului liber. Atat amplasamentul cat si managementul sunt orienate sa ofere un sejour perfect.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nici un comentariu negativ.
   K. din Dunaharaszti, Ungaria
nota: 9.2
schedule sejur: 21.05.2010 - 24.05.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Situat intr-un loc frumos. Camerele redand stilul satelor sasesti, curate si confortabile. Personalul primitor. Loc perfect pentru cei care vor sa fie intr-un mediu rustic, linistit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Apartamentele nu sunt perfecte pentru copii mici din cauza scarilor.
CONTACT UNITATE
Nedelcu Delia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,