adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Marica din Ceahlau 2 grade grade

comuna Ceahlau , sat Ceahlău, str. Principală, nr. 443
la 2.4 km de centrul loc. Durau  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Marica din Ceahlau


   Elzira din Botoșani
nota: 10
schedule sejur: 28.04.2017 - 01.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniște, aer curat, oameni primitori
   Ramona B. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 06.02.2017 - 10.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost minunat! Am petrecut vacanta de iarna a copiilor in tihna, in curatenie, in caldura, intr-un peisaj minunat. Doamna Marica e o gazda grozava, te poti baza pe ea sa te ajute cu orice (de ex, noi nu gaseam instructor de ski si ne-a rezolvat dumneaei). Ajungi s-o iubesti, pleci cu regretul ca s-a terminat concediul, dar cu dorinta puternica de a reveni. Recomandam cu incredere!
   Mihaela din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 29.05.2016 - 30.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un sejur relaxant, ne-am bucurat de liniste si de ospitalitatea gazdei. Camerele sunt curate si renovate. Vom reveni cu siguranta pentru a ne incarca bateriile departe de agitatia orasului.
   Valentin din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 19.05.2016 - 22.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste, priveliste foarte frumoasa. Doamna Marica foarte primitoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem ce minusuri sa mentionam. Multumim gazdei si speram sa ne intoarcem in curand
   Marian din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 25.12.2015 - 29.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Doamna Marica este extrem de primitoare, mancarea e gustoasă, iar in zona e liniște.
CONTACT UNITATE
Maria Vatuiu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,