adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea El Stefano din Cavnic

Cavnic , str. Victoriei, nr. 11 a  
​Capacitate: 4 adulți în 2 spații de cazare.
Pensiunea El Stefano va asteapta la parter cu un bar non-stop unde se poate servi cafea, ceai, vin, cald etc.

Barul fiind dotat cu mese de biliard masa de tenis.

La etaj dispune de 2 camere duble dotate cu bai proprii apa calda curenta, frigider, tv Led conectat la Telekom, mobilierul fiind realizat intr-un mod inedit in stil rustic.

Pensiunea dispune de locuri de parcare,Wi-fi,etc.

Localizare:

Direct din D. J. Baia Sprie- Sighet pensiunea fiind situata intre 2 dealuri impadurite, cu riului Cavnic care trece prin fata pensiunii de unde se pot privi familiile de veverite care se distraza in brazii din imediata apropiere.

Pirtiiile de schi se afla la aproximativ 3. 5 Km de pensiune.

Va asteptam cu drag! Rezervarile se fac numai telefonic.Multumim.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check transport auto
  • check masa de ping-pong
  • check parcare
  • check biliard
  • check terasa
  • check living
  • check sala de mese
  • check bar

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Florentin Ungur // Rares Ungur
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,