adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Complex Summer Time din Cavnic 3 grade grade grade

Cavnic , str. Mogosa, nr. 10/A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Complex Summer Time din Cavnic


   Dorina din București
nota: 9.5
schedule sejur: 19.08.2016 - 26.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, personal foarte amabil,locație superba.Multumim dl.Marius,un șef fără fițe și arogante, cu mult bun simț și caracter!
   Steliana din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 18.07.2016 - 24.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost excelent: cazare, servire, personal... Nu am nimic de comentat, doar drumul este groaznic. Se rca o panta de cca 700 m, pe o strada prost asfaltata si care are mari denivelari, dar asta nu tine de pensiune, ci de primarul Cavnicului.
   Robert din Iasi
nota: 9.5
schedule sejur: 01.08.2015 - 06.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda primitoare si personal amabil
Locatie - zona linistita, departe de trafic, peisaj foarte frumos
Piscina - curatata in fiecare zi si cu apa incalzita
Cazare - nimic de reprosat, foarte curat
Restaurant - nota 10

Recomand cu toata inima, nu veti regreta!
   Radu din Floresti
nota: 9.7
schedule sejur: 23.07.2012 - 28.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este un loc linistit, nu te supara traficul sau vecinii, apa calda la piscina tot timpul, personalul amabil.
   Raluca D. din Cluj
nota: 9.7
schedule sejur: 11.02.2012 - 12.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil si gata sa ne ajute cu oricea am avut nevoie.
- peisaj deosebit.
- curatenia si caldura din camera.
   Tudor T. din Cluj-napoca
nota: 10
schedule sejur: 13.01.2012 - 14.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda primitoare.
Zona linistita, peisaj frumos .
Curatenie impecabila.
Parcare spatioasa si intretinuta pe perioada iernii.
Personal amabil si respectuos.
   Mihai Sergiu K. din Oradea
nota: 10
schedule sejur: 30.12.2011 - 02.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditile de cazare au fost foarte moderne, serviciile au fost la un nivel inalt, confortul camerelor a fost unul neasteptat, pretul a fost unul potrivit in raport cu calitatea conditilor!
CONTACT UNITATE
Marius Ilies
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,