adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Superski din Cavnic

Cavnic , str. Maramuresului, nr. 22  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Superski din Cavnic


   Sergiu din Ciocani, Jud. Vaslui
nota: 7.7
schedule sejur: 29.12.2015 - 03.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Accesibil, bun pentru ski, partiile aproape, obiectivele turistice in jurul localitatii, petrecerea de Revelion antrenanta (un DJ adaptat la public), personalul dragut, tanar, SPA de nota 10
thumb_down
Aprecieri negative:
Cavnic - un oras mort (si ingropat-cu exceptia statiunii din varf). Nu am gasit o spalatorie auto decat la Baia Sprie si aia supraaglomerata in perioada sarbatorilor.
Restaurantul era de fapt o cantina cu impinge tava, iar calitatea mancarii era de impinge-tava.
   Ioan din Carei
nota: 9.7
schedule sejur: 30.04.2015 - 04.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie in camere , zilnic , personal hotelier amabil , mancare suficienta si buna , aer curat si liniste
thumb_down
Aprecieri negative:
Timpul nefavorabil : oleaca ploios !
   Codruta din Turda
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 12.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu am fost deoarece la Hotel Superski nu au fost locuri.
   Dorin din Targu Mures
nota: 9.7
schedule sejur: 14.02.2013 - 17.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de partie, respecta 3 stele , restaurant.
thumb_down
Aprecieri negative:
Spatiu de joaca pt copii, interior, parcarea lasa de dorit.
   Victor Dan I. din Golesti - Vrancea
nota: 9.2
schedule sejur: 19.02.2012 - 24.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea intregului personal;
- pretul sejurului cu skipass inclus;
- apropierea de partii si existenta camerei pentru depozitarea echipamentelor de schi;
- intretinerea partiilor;
- produsele de casa oferite la micul dejun;
- confortul termic din camera;
- grija fata de catei.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia in camera (nu s-a efectuat pe perioada sejurului cu exceptia preluarii zilnice a gunoiului si schimbarii prosoapelor la doua zile);
- mancarea insuficient de diversificata la restaurantul cu autoservire;
- achizitionarea unei masini de indreptare a traseului teleschiurilor;
- partiile ar trebui batute si dimineata dupa noptile in care ninge intens.
   Adrian J. din Oradea
nota: 9
schedule sejur: 09.01.2012 - 13.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii excelente, un Hotel care isi merita renumele, dar au stricat confortul camerelor punind in paturi niste saltele ortopedice foarte tari, in prima noapte aproape ca nu m-am odihnit de loc atit eu cit si sotia.
Dimineata am spus d-nei administrator, mirata mi-a spus ca sunt singurul de la care aude ca saltelele nu sunt bune;dar mi-a promis ca o sa-mi puna ceva plapuma peste ele.
In timpul zilei pe pirtie am discutat cu un alt turist cazat la hotel care si dinsul sa plins despre aceasi problema a 'saltelelor', seara la receptie cind ma intorceam spre camera am prins aceeasi discutie a 'saltelelor'. In a doua noapte datorita plapumei totusi nu sau simtit chiar asa de tari si am putut sa dorm, poate ca sunt bune ca indreapta spatele dar pentru mine au fost de cosmar.
Hotelul in afara de acest inconvenient('saltelele') este de nota 10: patronii si intreaga lor familie, receptionerele si oamenii de pe pirtie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Saltelele din paturi foarte tari.
   Sergiu Alin P. din Cluj-napoca
nota: 7.8
schedule sejur: 14.01.2012 - 17.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Marimea camerelor, confortul oferit prin dotarea camerelor (tv, frigider, etc), zona Spa, apropierea de partie, discounturile oferite la urcari ca si clienti ai hotelului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unei legaturi directe cu restaurantul, un spatiu de luat masa mai putin primitor, camere foarte umede.
   Marius Z. din Cluj-napoca
nota: 9.8
schedule sejur: 14.01.2012 - 17.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea ideala, langa partia de ski, conditii foarte bune de cazare, servicii bune, personalul amabil, atent si gata de a raspunde solicitarilor venite din partea noastra. Suntem multumiti de cele trei zile petrecute in hotel iar la urmatoarea vacanta de schi vom reveni tot aici.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mici probleme legate de rezervarea camerelor pe internet, in sensul ca am facut rezervarea pe internet dar la receptia hotelului nu se stia de acest fapt. Nu am reusit sa aflam din ce motiv, fie pentru ca nu s-a vazut la ei, fie pentru ca nu au verificat acest fapt. Am reusit sa obtinem rezervare, doar dupa ce am luat legatura cu receptia telefonic. Oricum am anuntat acest fapt la receptie.
   Leontin P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 08.01.2012 - 13.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte atent si primitor, camere curate si de bun gust, mancare apetisanta, partia de ski foarte bine intretinuta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Transportul pe cablu se intrerupe la mijlocul partiei.
   Ion D. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 05.09.2011 - 09.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea proprietarilor cat si a intregului personal au fost deosebite. In unitatea de alimentatie publica am fost serviti cu bunatati din bucataria romaneasca oferite din partea casei, precum si cu diferite feluri de mancare comandate de noi si asupra carora am fost consultati despre cum ne-am dori sa fie preparate.
Noi am fost intr-o perioada de vara-toamna si am constatat ca in imprejurimi exista posibilitati de drumetie prin zone linistite si foarte placute la vedere pe care nu le vom uita niciodata! Camera in care am fost cazati a fost foarte incapatoare, bine dotata si curata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Accesul la hotelul Superski cat si la obiectivele deosebite din zona Maramuresului trebuie facuta numai cu un mijloc de transport propriu. Deplasarile sunt destul de lungi. Noi fiind cazati intr-o perioada de vara-toamna, hotelul era putin populat deoarece turistii vin mai multi iarna pentru schiat. Am asistat totusi la un concurs de schi desfasurat pe partia artficiala.
   Loredana Bianca C. din Cluj Napoca
nota: 9.7
schedule sejur: 29.08.2011 - 03.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizare perfecta, servicii aprope impecabile, curatenie, personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pot fi aduse imbunatatiri punctelelor de atractie ale hotelului.
   George F. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 14.08.2011 - 20.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Fac cu placere ceea ce fac toti ceide la Superski.
thumb_down
Aprecieri negative:
In menu sa includa traditionale.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,