Hotel Superski din Cavnic

Cavnic, str. Maramuresului, nr. 22  
Nota 9.06 / 15 recenzii 10 - Excelent !
Florin din Constanta

Frumos, mâncare bunicică, piscină super 9.5

​Capacitate: 66 adulți și 1 copil în 26 spații de cazare
NOU!!! Se accepta plata cu tichete de vacanta
NOU!!! Piscina exterioara la Vilele SuperSki cu acces gratuit pentru clientii hotelului (dechisa pe sezonul de vara). Piscina se afla la o distanta de 150 metri fata de hotel

Hotelul Superski Cavnic 3* ofera cele mai inalte standarde de confort chiar la baza domeniului schiabil Superski Roata unde se pot practica toate sporturile de iarna, iar vara puteti (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check jacuzzi
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check piscină
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check saună
  • check scaun bebe
  • check seif la recepție
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check teren de sport
  • check tichete de vacanță

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.