adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Maya&Elena din Cartisoara

Cartisoara , str. Principala, nr. 334  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Maya&Elena din Cartisoara


   Ionut din Brasov
nota: 7
schedule sejur: 31.07.2015 - 01.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport calitate/pret foarte bun.
Piscina inclusa, curte foarte mare, foisor, doua gratare, leagan etc
Recomand pentru grupuri mai mari.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu se raspunde la mail-uri, mai bine sunati pentru rezervare si vorbiti doar cu doamna Elena proprietara pensiunii. Sotul ei, dl. Ilie are ceva probleme comportamentale si mai mult se cearta decat sa atraga turistii.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Adrian B. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 13.09.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu m-am cazat la aceasta pensiune. Am asteptat sa fiu contactat de cineva de la aceasta pensiune(conform instructiunilor) dar......degeaba!!!
   Bianca din /
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 16.08.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici macar nu am primit un raspuns pentru concretizarea rezervarii!
   Ionut din Brasov
nota: 9.7
schedule sejur: 18.05.2013 - 19.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte amabila.
Curtea, foisorul , privelistea si piscina ne-au facut sederea extrem de placuta. Cu siguranta vom reveni aici.
CONTACT UNITATE
Ilie Grovu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,