adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Andra din Cartisoara

Cartisoara , str. Principala, nr. 561  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.4/10 Excelent !
11 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 11).

record_voice_over Personal:9.4
insert_emoticon Servicii:9.3
lightbulb_outline Curățenie:9.3
weekend Confort:8.8
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:9.8

Recenziile casei Andra din Cartisoara


   Catalin F. din Botosani
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 24.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea proprietarilor.
   Mihaela T. din Brasov
nota: 9.7
schedule sejur: 31.08.2017 - 01.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Linistea, gazdele, curatenia, gratarul pregatit cu care am fost asteptati, gazdele stiind ca mergem la Albota si probabil vom si pescui niscai pastravi, ceea ce s-a si intamplat! Dar a contat faptul ca s-au gandit si au fost cu un pas inainte. Un loc foarte frumos si ingrijit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu e nevoie de imbunatatiri. Pentru o casa la tara, are prea multe!
   Rodica H. din Tulcea
nota: 10
schedule sejur: 04.08.2017 - 05.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie ,liniste ,gazde amabile si discrete.
   Augustin B. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 22.12.2016 - 23.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde amabile, spatiu comun -living+bucatarie- generos. Nu este oferit mic dejun, dar magazinele sunt foarte aproape, bucataria este complet utilata.
   Jakabfi din Sf Gheorghe
nota: 10
schedule sejur: 26.08.2016 - 27.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am stat in casa Andra numai o noapte si am ajuns destul de tarziu, dar gazda ne-a asteptat cu mult drag, este a persoana foarte amabila, primitoare si comunicativa. Casa si camera a fost curata, totul a fost foarte frumos. Ne-am simtit foarte bine. Ii dorim numai bine si multa sanatate!
   Alina din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 13.07.2016 - 14.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie extraordinara plina de liniste si privelisti fantastice ale muntilor Fagaras. Gazde foarte primitoare care pun la dispozitie tote comoditatile zilnice ca sa faca sederea cat mai placuta, inclusiv aer conditionat! Cu siguranta vom mai trece pe aici cu prima ocazie si sper cat mai curand!
   Andra din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 18.07.2016 - 19.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie. Gazda primitoare. Acces usor.
   Marius D. din Galati
nota: 8.7
schedule sejur: 04.10.2015 - 07.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarul foarte amabil si saritor
Bucatarie dotata cu tot ce-ti trebuie
Caldura la discretie (chiar prea cald)
thumb_down
Aprecieri negative:
Televizoarele trebuie schimbate (sunt depasite)
Semnalul de la cablu, se vedea acceptabil dar se poate mai bine
Semnalul la wireless slab cateodata se pierdea
   Carmen Dana din Zalau
nota: 9.8
schedule sejur: 31.07.2014 - 03.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este deosebit de amabil, totul este frumos, curat, e o zona linistita in centrul localitatii.
   Dumitru R. din Sibiu
nota: 8.5
schedule sejur: 20.06.2014 - 22.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este ospitalier şi prietenos.
În spaţiile de cazere este curăţenie.
Pensiunea este situată în centrul localităţii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele nu sunt dotate cu dulap pentru haine.
   Mihail A. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 30.12.2013 - 03.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda primitoare, ne-a ajutat cu tot ce am avut nevoie
-Camerele au fost curate, caldura si apa calda la discretie
-Bai curate
-Bucatarie complet utilata, nu ne-a lipsit nimic
-Pret foarte bun raportat la conditii si la perioada sederii
-Aproape de Balea Cascada si la o distanta acceptabila de Sibiu si Fagaras
CONTACT UNITATE
Silviu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,