adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Cristal din Cap Aurora 2 grade grade

Cap Aurora , str. Aldea, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 7.7/10 Bine
5 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:6.8
insert_emoticon Servicii:7
lightbulb_outline Curățenie:8.5
weekend Confort:7
monetization_on Prețuri:7
location_on Localizare:10
Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile hotelului Cristal din Cap Aurora


   Florin din Calarasi
nota: 8.8
schedule sejur: 11.08.2017 - 13.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un hotel ok din toate punctele de vedere.Plaja liniștită.Mancare foarte buna la hotel.
Curățenie în camere și baie dezinfectata.
Mobilier nou.
thumb_down
Aprecieri negative:
Trebuie să plătești o taxa pentru AC pe zi.
Lipsa unor jaluzele serioase pentru ferestre.(soarele te trezește vrei nu vrei).
Probleme la rețeaua electrică(din vina exclusivă a companiei de electricitate-retea învechită care nu face fata la consumul crescut---- s-a ars taraful din afara hotelului.(o noapte fara curent electric).)
   George Florin din Botosani
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 04.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Restaurantul este ok, mancarea foarte buna,bucatarul foarte intelegator cand a venit vorba sa ne faca cateva meniuri mai putin picante intr-o zi ca sa poata manca si copiii (meniul zilei era cu gulas).
thumb_down
Aprecieri negative:
Total neseriosi...am facut rezervare, am sunat cu 2 zile inainte sa verificam daca e in regula si ni s-a confirmat ca e ok....urmatoarea zi , adica in ziua in care trebuia sa plecam ne-au sunat sa ne anunte c a nu mai au locuri si sa venim cu 2 zile mai tarziu decat planuisem.....in fine plini de nervi, cu concediul planuit,bilete luate la tren...am plecat la drum....am ajuns la receptie ,eram 4 familii cu tot cu copii ca sa va dati seama si la receptie dupa circul de riguare caci eram vinovati ca am venit...ni s-a gasit cazare in hotelul vecin cu mare greu in alte conditii, dar cu personal mult mai prietenos si intelegator fata de situatia in care eram.hotelul se numeste topaz.
   Bogdan C. din Botosani
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 04.09.2017
thumb_down
Aprecieri negative:
Doamna de la hotel nu ne-a mai primit si ne-a trimis la topaz
rusine si voua si la hotel
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Tot
   Stefania din Bucuresti
nota: 7
schedule sejur: 13.08.2016 - 14.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este foarte aproape de plaja Cap Aurora. Distanta foarte mica si fata de plaja Jupiter.
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcarea se plateste separat. Cred ca este singurul hotel care are parcare cu plata desi pe site nu se specifica acest lucru. Am solicitat camera cu vederea la mare si balcon dar nu mi s-a oferit asa ceva. Am semnalat la receptie si am primit in final o camera cu balcon dar cu vederea...spre terasa neingrijita a intrarii in hotel.
   Alexandra D. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 28.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu am mai plecat la mare in perioada respectiva, insa ceea ce am apreciat la aceasta unitate de cazare este profesionalismul de care au dat dovada, in sensul ca am uitat complet sa anulam rezervarea, iar in ziua in care trebuia sa ne cazam am fost sunata in jurul orei 14 in legatura cu apartamentul care era inca liber pentru noi. Apreciez seriozitatea si cu siguranta ne vom caza aici in viitorul apropiat.
CONTACT UNITATE
Hotel Cristal
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,