Hotel Cristal din Cap Aurora grade grade

Cap Aurora, str. Aldea, nr. 1  
Nota 8.17 / 11 recenzii 10 - Bine
Adrian din Bucuresti

Locatia si tariful

​Capacitate: 210 adulți în 95 spații de cazare
Hotel Cristal este situat in centrul statiunii Cap Aurora, la foarte mica distanta de plaja cu aspect exotic, fragmentata de golfulete.

Se pot amplasa paturi suplimentare in camerele duble.

Repartitia camerelor se face la receptie.

Turistii beneficiaza de servicii complete de receptie si acces gratuit la Internet wireless (exclusiv la receptie).

Se accepta cazarea gratuita cu animale de (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check piscină la terți
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check se acceptă animale
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
CONTACT UNITATE
Hotel Cristal
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.