adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Cristina din Campulung Muscel 4 grade grade grade grade

Campulung Muscel , str. Alexandru Cel Bun, nr. 13  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Casa Cristina din Campulung Muscel


   Mihai din Constanta
nota: 8.7
schedule sejur: 17.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servire
- ambianta
- raportul pret - calitate
thumb_down
Aprecieri negative:
Schimbarea lenjeriei care este veche si ruptă
- semnalul wi-fi foarte slab in camere
   Daniel din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 14.11.2015 - 15.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazat pt. 1 noapte si am ramas incantat de conditiile de cazare. Camera este destul de mare cu o forma usor trapezoidala, mobilier nou si de bun gust, dotata cu aer conditionat, frigider, TV LCD. Baia este mare, cabina de dus, chiuveta cu bateria acesteia si scaunul de WC de calitate. De calitate sunt si prosoapele. Curatenia este de nota 10/10. Restaurantul este de asemenea cu o arhitectura deosebita, cu un mini lac pe centru decorat frumos in stil natural `dotat` cu 2 broaste testoase.
thumb_down
Aprecieri negative:
   Dragos din Curtea De Arges
nota: 7
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 19.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am participat la o nunta in locatie, dar nu au avut camere disponibile.
Locatie placuta, personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Un pavaj prost ales pentru personele de sex feminin care au tocuri
   Lucian din Codlea
nota: 9.7
schedule sejur: 25.04.2015 - 26.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil. Ideal pentru evenimente, relaxare, turism. Restaurant cu mancare foarte buna.
   Carmen din Câmpulung
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 10.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi s-a raspuns prompt ca nu au locuri pentru revelion.
   Coman T. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 07.03.2013 - 08.03.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal extraordinar de amabil si instruit, menu-ul restaurantului extrem de bine prezentat dar...recomand sa nu mai vindeti carnuri prea de nemestecat, locatie bine aleasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Detalii ce pot fi remediate: perdelele de la usa spre balcon nu pot fi manevrate, cutia cu hartie igienica nu este functionala deoarece sulul de hartie este mereu intepenit, manevrarea dusului este prea plina de surprize neplacute, aerul conditionat este extrem de zgomotos in cursul noptii.
   Laura din Bucuresti
nota: 7.5
schedule sejur: 18.06.2012 - 19.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea chelenerului care m-a servit, faptul ca a stiut sa faca recomandari si sa raspunda la solicitari. Mincarea, gustoasa si frumos prezentata.
Marimea camerei, patul confortabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Telecomenzile si modemul pe care le-am carat de la receptie si inapoi. Televizorul si telecomanda cu meniu in lb.chineza (la propriu, cu ideograme), calculatorul inutilizabil din cauza rezolutiei ecranului si conexiunea slaba la internet wireless. Dusul complicat de folosit si absenta unui suport pt peria de dinti.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,