adaugă o unitate turistică
search
date_range

Complex Turistic Anomis din Campulung Muscel 3 grade grade grade

Campulung Muscel , str. I.C. Bratianu, nr. 32  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile complexului turistic Anomis din Campulung Muscel


   Mihaela S. din Cappeln/deutschland
nota: 9.3
schedule sejur: 27.03.2017 - 30.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Parcare proprie,camere spatioase si amenajate cu bun gust,curatenie.
   Wolfgang B. din 1190 Vienna, Elmargasse 2-4, Austria
nota: 9.2
schedule sejur: 09.10.2013 - 10.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
As I do not understand Romanian language I hope that I have filled out the answers correctly. I just want to make sure that we were very happy staying in this hotel for one night. And also we will book this hotel for the next business trip. Thank you!
   Elena din Bucuresti
nota: 7
schedule sejur: 14.08.2013 - 18.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un mic-dejun indestulator;
thumb_down
Aprecieri negative:
1. Am inchiriat un apartament pentru 2 adulti si 2 copii (5 si 17 ani) si cu toate acestea camera avea un singur pat facut iar canapeaua nu avea asternuturi. La solicitarea noastra ni s-a mai dat un rand de asternuturi pentru canapea astfel incat sa nu dormim toti 4 intr-un singur pat.
2. Ni s-a solicitat o suma mai mare decat era pe site pentru apartament. Ni s-a spus ca nu s-a actualizat site-ul. Le-am spus ca nu este treaba noastra actualizarea site-lui si noi platim cat scrie pe site. Asa ca am benefiat totusi de pretul de pe site.
3. Nu toate camerele, si nici apartamentul in cazul nostru, au aparat de aer conditionat.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Aer conditionat au in numai cateva camere si pretul (ni s-a cerut un pret mai mare pe apartament decat cel de pe site pe care noi am refuzat sa-l platim)
Răspunsul unității:
Ne cerem scuze pentru incidentul produs. Personalul unitatii a rezolvat neintelegerile aparute in ziua sosirii dumneavoastra. Speram ca ati beneficiat de un sejur odihnitor si veti mai veni la Compexul Anomis si cu alte ocazii.
   Dan C. din Brasov
nota: 7.2
schedule sejur: 18.05.2013 - 19.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil: cu ocazia rezervarii si apoi indicatii privind orientarea in oras. Curat. Paza evidenta a parcarii cu personal placut si neintruziv.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa hartii orasului. Pensiunea situata departe de centru, intr-o zona complet neinteresanta. Frigiderul nu era in functiune si era gol. Internetul n-a functionat, am presupus ca era defect cablul care mi-a fost inmanat. In curte am simtit lipsa unei scrumiere sau a unui cos de gunoi. Cafeaua si rosiile care insoteau micul dejun erau de calitate modesta. Aceste minusuri sunt marunte: daca mai vin in localitate aleg acelasi loc pentru cazare.
   Ghiorghi B. din Razvad,dambovita
nota: 9.8
schedule sejur: 14.05.2013 - 17.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Notele maxime vorbesc de la sine
-personal putin si foarte atent cu clientii, curatenie exemplara, prosoapele schimbate zilnic, micul dejun consistent si variat/6 variante.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de obiectat.
   Doina G. din 2 Mai/jud C-ta
nota: 10
schedule sejur: 29.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am ales sa petrecem o minivacanta (in preajma revelionului)un grup de prieteni ce am rezervat 13 camere.Marturisesc ,ca am fost foarte multumiti.Conditiile de cazare excelente :curatenie,apa calda permanent,camere calduroase,personalul din restaurant foarte amabil,mincare excelenta,bautura suficienta.Gazdele ,chiar au organizat taierea porcului ,cu tuica si vin fiert s-a servit sorici si pomana porcului,s-a facut foc de tabara.Personalul ne-a stat permanent la dispozitie,ne-am simtit foarte bine.Ambient deosebit de placut,nota 10.Formatia muzicala din seara revelionului +10.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul - ,il oferim d-nei Laura care s-a ocupat cu organizarea serii de revelion ,in privinta asezarii la mese ,unde nu a tinut cont de grup, desi a avut lista detaliata cu fiecare fam in parte ,doua dintre familii,in momentul,in care am luat loc la mese au ramas in picioare,a trebuit s-a ne inghesuim ,ca s-a facem loc.I-as recomanda pe viitor ,s-a faca asezarea la mese ,cu personalizarea pe familii,si s-a nu mai puna scaune in capul mesei ,ca la pomana ,ca trebuia s-a ne ridcam mereu in picioare,pentru a face loc personalului s-a serveasca ,ceia ce era incomod si pentru ei.In rest nu am ce s-a comentez ,mincare si bautura a fost suficienta si buna.
   Angela D. din Mangalia
nota: 9.5
schedule sejur: 29.12.2012 - 01.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditiile de cazare au fost pe placul meu, curatenie, confort, calitate. Personalul amabil si binevoitor, zona frumoasa, pacat ca nu a fost zapada, ne-am distrat f bine la Revelion, chiar daca au fost scaunele prea apropiate. Muzica excelenta, felicitari brunetei in special.
thumb_down
Aprecieri negative:
La minusuri, poate la organizarea Revelionului mai multa atentie, la aranjarea meselor si la nr de persoane (poate prea multi pt salon).
   Cristian din Brasov
nota: 9
schedule sejur: 10.09.2012 - 12.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este foarte amabil;
- Este foarte curat in camere si nu numai;
- Parcare pazita;
- Acces la internet;
- Mancarea la micul dejun a fost foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am minusuri. Pentru mine a fost totul ok. A fost ce am cautat.
   Andreea din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 28.07.2012 - 01.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, personalul, tot in afara de ce am scris la minusuri.
thumb_down
Aprecieri negative:
Bufet suedez la micul dejun. Angajatii sa fie inlocuiti cand pleaca in concediu => nu inteleg inchiderea restaurantului pe perioada verii. Internetul sa functioneze.
CONTACT UNITATE
Laura Radulescu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,