adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Turistica Pietrele Arse din Campulung Moldovenesc

Campulung Moldovenesc , str. Sandru, nr. 14  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Turistica Pietrele Arse din Campulung Moldovenesc


   George Catalin H. din Vatra Dornei
nota: 8
schedule sejur: 18.10.2015 - 19.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Forte curat, personalul ok,
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar trebui sa existe un telivizor cat de mic in camere sau macar telivizorul din holul etajului sa functioneze.
   Gheorghe S. din Ploiesti
nota: 7.7
schedule sejur: 01.06.2015 - 05.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mincare traditionala pe saturate,gazde care te fac sa te simti ca la tine acasa si care iti implinesc orice dorinta de meniu
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia mica,dar asta este situatia pe moment pentru ca pensiunea este in extindere si la serviciile pe care le ofera gazda va fi o pensiune de nota maxima
   Adrian O. din Targu Mures
nota: 3.5
schedule sejur: 08.06.2014 - 09.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda isi da toate silinta sa faca o impresie placuta. Dar din pacate nu este ajutata de pensiune..
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele incredibil de mici, baie foarte mica si de restul ma abtin sa comentez.
Răspunsul unității:
Ne pare rau pentru camere pentru ca sunt mansardate ,ne cerem scuze petru asta sper ca v-ati simtit bine la noi .Va multumim .
   Adrian C. din Pascani
nota: 9.5
schedule sejur: 12.09.2013 - 13.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea gazdelor exemplara. Masa excelenta iar pretul mic. Gazda face o fasole cu costita afumata de nota 10. Multumesc.
Răspunsul unității:
Multumim frumos
   Constantin U. din Iasi
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 11.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost politicos si indatoritor. Impresia lasata este f buna.
Răspunsul unității:
VA MAI asteptam CU drag IN bucovina
CONTACT UNITATE
Piticariu Lucia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,