adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Bucovina din Campulung Moldovenesc 4 grade grade grade grade

Campulung Moldovenesc , str. Calea Transilvaniei, nr. 13-15  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Bucovina din Campulung Moldovenesc


   Mihai din Focsani
nota: 10
schedule sejur: 10.09.2015 - 13.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie exemplara, servire desavirsita, cea mai gustoasa mincare servita in ultimele zece concedii. Felicitari! daca aveti drum prin zona, nu ocoliti aceasta locatie pentru ca aveti numai de pierdut.
   Roxana din Pitesti
nota: 8.5
schedule sejur: 30.07.2015 - 31.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari, frumos decorate, curatenie exemplara. Baia este dotata inclusiv cu uscator de par. Totul amenajat modern. Nimic de reprosat.
In ce priveste mancarea, foarte bine gatita si servire ireprosabila
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu pot sa o numesc `nemultumire`deoarece s-a rezolvat in final...insa..eu am facut rezervarea cu o luna jumatate-doua inainte de a merge acolo.Imediat dupa confirmarea rezervarii, am fost sunata de la pensiune pt o noua confirmare, unde si eu am cerut sa se confirme pretul (120 RON).
In seara cazarii, am explicat la receptie metoda prin care am facut rezervarea(turistinfo.RO) si pretul la care a fost factuta; Doamna cu care am vorbit mi-a raspuns ca nu are cum...pretul este de 140 ca s-a schimbat...i-am spus insa ca dupa rezervare ma sunat si mi-a si confirmat domnul de la pensiune...in secunda doi a raspuns ceva de genul `bine atunci daca ati vb cu domul, ramane la 120` :-)

In final de dimineata la check-out se schimbase doamna de la receptie, iar cea care era acum a confruntat agenda lor cu rezervari si mi-a cerut, asa cu rezervasem:120 Ron.

Mi s-a parut un pic lipsa de profesionalism..dar numai din partea doamnei din seara cazarii...ceea ce m-a si deranjat sincer..

Nota TURIST INFO: Prețurile sunt listate de catre hotelier, nu de catre portal. Nu acceptați să plătiți un alt tarif față de cel afișat pe site. Renunțați la rezervare dacă hotelierul solicită un alt preț și alegeți o altă unitate de cazare.
   Eduard din Bacau
nota: 8.3
schedule sejur: 27.07.2015 - 02.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase
- personalul
- mancarea
- pozitionare
- tarife convenabile
thumb_down
Aprecieri negative:
Locurile de parcare (putine si ocupate mai ales de clientii restaurantului)
- lipsa aerului conditionat (mai ales in perioada de canicula)
   Dan A. din Bucuresti
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Operativi
   Daniela L. din Roman
nota: 5.8
schedule sejur: 26.09.2014 - 28.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal din restaurant foarte amabil, bucatarie buna, preturi acceptabile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Rusine! Rusine! Rusine! Am fost cazati la aceasta pensiune, iar dupa orele 22 se inchide usa de la intrare. Un domn amabil a incercat sa ne umileasca restituind cei 100 ron pe care i-am platit. Va rugam ca de cei 100 ron pe care noi i-am refuzat sa cumparati o sonerie, sa nu se mai intimple si altor clienti acest urit lucru. In incheire as dori ca patronilor sa li se intimple acest lucru cind vor merge in concediu, caci numai asa pot simti pe pielea lor ce am simtit noi. La cit mai multi clienti multumiti!
Răspunsul unității:
Noi, cei de la Pensiunea Bucovina ne cerem scuze pentru neplăcerile . Pensiunea și restaurantul nostru tocmai au fost renovate și am gândit alt circuit tocmai pentru a nu mai crea aseamenea neplăceri și altor turiști. Va dorim o zi cât mai plăcută.
   Viorel T. din Rm. Valcea
nota: 9.5
schedule sejur: 08.07.2014 - 10.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Bucatarie foarte buna, personal deosebit de amabil, o buna pozitionare fata de alte obiective turistice.
   Iulian D. din Botosani
nota: 9.5
schedule sejur: 29.05.2014 - 30.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal extraordinar, servicii ireprosabile, curatenie si confort deosebit, pret convenabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Fara comentarii.
   Alexandru din Iasi
nota: 9.2
schedule sejur: 21.03.2014 - 23.03.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Daca macar 30% din unitatile turistice, fie ele pensiuni sau hoteluri ar fi de tipul pensiunii Bucovina, turismul ar arata cu totul altfel in Romania. Poate multi dintre cei care detin asemenea unitati ar trebui sa mearga intr-un schimb de experienta de cateva zile sa vada ca in tara noastra exista si exceptii si sa retina modelul de tratare al clientului, ca mai apoi sa-l foloseasca in unitatea proprie. Gazdele de o amabilitate rara pentru zilele noastre, tot timpul amabile si zambitoare, serviabile in orice situatie. Mancarea deasemenea este cred ca cea mai buna din zona Bucovinei, platourile traditionale, scrijelele si alte preparate specifice zonei au completat sejurul perfect.
   Cornel M. din Ploiesti
nota: 9.3
schedule sejur: 24.10.2011 - 25.10.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, pozitionare centrala, existenta restaurantului propriu, curatenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt.
   Cornel M. din Ploiesti
nota: 9.3
schedule sejur: 03.10.2011 - 04.10.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste, mancare foarte buna, aproape de centrul orasului, personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt.
   Silviu P. din Slobozia-ialomita
nota: 9.5
schedule sejur: 28.07.2011 - 01.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este amabil si politicos. Serviciile atat din hotel cat si din restaurant sunt la un nivel net superior fata de clasificare. Referitor la punctele de interes, respectiv obiective turistice importante, distanta este relativ scurta. Noi am facut traseul Moldovita, Sucevita, Putna, Salina Cacica, Voronet, intr-o zi.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din nefericire, am stat in perioada in care s-a desfasurat si festivalul "Sarbatori Bucovinene", perioada in care, cu concursul mai marilor orasului a fost blocata strada principala, galagia a fost la ordinea zilelor si a noptilor, inclusv fumul de la gratare. Pentru perioada de iarna, cred ca in camere este ok (ma refer la temperatura), dar vara, este sufocant. Recomand instalarea unor aparate de aer conditionat.
   G. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 26.07.2010 - 30.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii este foarte prompt, amabil;
Pensiunea este situata in centrul orasului, avand acces la difetite magazine, banci, etc. ;
In apropiere se afla un parc unde copiii se pot juca;
Mancarea este foarte buna.
Drumul este foarte bun;
Camerele mari, spatioase, curate.
CONTACT UNITATE
Pensiune Bucovina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,