adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casablanca din Campina 3 grade grade grade

Campina , str. Bucegi, nr. 18  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.6/10 Excepțional !
7 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 7).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9
lightbulb_outline Curățenie:9.7
weekend Confort:9.3
monetization_on Prețuri:9.7
location_on Localizare:9.7

Recenziile pensiunii Casablanca din Campina


   Silvana din Oradea
nota: 9.5
schedule sejur: 30.07.2017 - 01.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea corespunde clasificarii de 3 stele, nefacandu-se rabat la calitate. Camerele sunt decorate cu mult bun gust. Proprietarii sunt sociabili si joviali, in mod special doamna Lamba.
Pentru familiile cu copii, carora le este necesar sa li se prepare hrana in casa, pensiunea dispune de o bucatarie complet utilata, pusa la dispozitia turistilor. Noi nu am folosit-o, nefiind cazul, dar n-am putut sa nu apreciem aceasta facilitate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate mai multa atentie la serviciile de curatenie. Noi am stat doua nopti, s-a dus doar gunoiul din camera si din baie. In baie, macar, doamna care face curatenie ar fi fost bine sa stearga pe jos.
   Ioana Maria din Sibiu
nota: 9.2
schedule sejur: 07.06.2017 - 08.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am căutat o zonă liniştită şi am găsit-o. Cameră destul de micuţă, dar, având în vedere că am optat pentru cameră single, nici nu văd motivul pentru care ar trebui să fie mai spaţioasă. Personal absolut neintruziv, curăţenie atât în cameră, cât şi pe holuri şi în grădină. Maxim cinci minute de mers pe jos până la Castelul Iulia Haşdeu, încă cinci până la Muzeul Grigorescu.
   Cristian din Mangalia
nota: 10
schedule sejur: 04.09.2016 - 10.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pentru obiectivul nostru care s-a realizat ,numai bine ,gazde super ,de +10
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu cred ca e cazul
   Georgescu din Kissimmee Fl Usa
nota: 9.3
schedule sejur: 18.05.2016 - 24.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste,atmosfera prietenoasa,gazde ce tin la prestigious/ servicii
thumb_down
Aprecieri negative:
La dus:"sapuniera "- locul de tinut sapunul : fara "drenaj",sapunul innoata in apa/dusul propriu-zis : vechi , raspindeste apa aiurea; carpeta:veche ,arata...ieftin.Doar citeva detalii ce pot fi remediate f. Usor.
   Andreea din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 04.03.2016 - 05.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost o experienta foarte placuta si un personal extrem de amabil.
   Cristina Monica din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 09.02.2016 - 13.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Doamna Blanca este draguta si la propriu, si la figurat. Ne-a tratat cu amabilitate. Asemeni, doamna care s-a ocupat de curatenie a fost foarte atenta la nevoile noastre, raspunzand cu promptitudine. Camera noastra a fost spatioasa, luminoasa si curata.
Sala de mese si bucataria ne-au fost de mare folos. Doamna Blanca a gasit o solutie inteligenta pentru cei care doresc sa serveasca masa de pranz sau cina, fara a gati si anume, are meniuri de la doua restaurante cu care colaboreaza. Comanzi ce doresti (mai ieftin iesi cu `meniul zilei`)si iti vine comanda la poarta, cu transport gratuit.
Pensiunea este aproape de Castelul `Iulia Hasdeu` si de Muzeul `Nicolae Grigorescu`. Daca nu ai masina, este mai greu sa ajungi in oras ori la vreun supermarket, cu doi copii mici dupa tine. Cu masina, ajungi repede in orice punct al orasului.
thumb_down
Aprecieri negative:
As face o recomandare: poate in viitor, pe patul dublu sa existe o singura saltea. Ar fi mai confortabil pentru o familie cu copii mici. Oricum, multumim pentru tot!
   Irina Maria T. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 13.09.2013 - 15.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea Casablanca este una foarte moderna, cu tot confortul de care turistii au nevoie pentru a se simti ca acasa. Doamna Blanca este cea care se ocupa de pensiune si are grija ca totul sa fie ireprosabil. Casablanca este situata la 5 minute distanta de castelul Iulia Hasdeu si de muzeul Nicolae Grigorescu. Confortul este maxim si ospitalitatea pe masura. Eu si sotl meu am avut un sejur minunat in Campina, si am stat la aceasta pensiune doua nopti. Nimic de reprosat, totul a fost impecabil.
CONTACT UNITATE
Dna. Blanca
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,