Vila Crinilor din Caciulata grade grade grade

Caciulata, str. Calea lui Traian, nr. 485  
la aproximativ 3.3 km de centrul localității Calimanesti
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.78 / 5 recenzii10 - Excepțional !

Nota este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:9.67
insert_emoticon Servicii:9.67
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:9.67
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:9.67
   Cristian C din Balcesti Valcea
nota: 10
schedule sejur: 14.08.2019 - 18.08.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost extraordinar: asternuturi curate, gazde primitoare si prompte la solicitari, bucatarie bine utilata! Cu siguranta voi reveni!
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate un foosor in viitor!
   Marian M din CĂlĂraȘi
nota: 10
schedule sejur: 08.07.2019 - 11.07.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este tot ceea ce iti poti dori Totul a fost la superlativ.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic de obiectat.
   Doina din Slatina- Olt
nota: 9.33
schedule sejur: 29.04.2019 - 01.05.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este un loc plăcut, liniște, aer de munte...
M-am odihnit, m-am relaxat...
   Nicolae N din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 08.04.2018 - 10.04.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Situata pe șoseaua principala în apropiere de aquaparc Cozia si mănăstirea Cozia,camera curata,gazda amabila,curtea interioara destul de mare,liniste în condițiile în care am fost cazat în perioada sărbătorilor pascale!
thumb_down
Aprecieri negative:
Unele camere au baile destul de mici.
   Girigan din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 30.11.2017 - 02.12.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul spatios, cald in toata vila, bucataria avea tot ce e necesar.Curtea mare, unde copiii se pot juca, Enzo (cainele) p atractie pentru mici si mari. Noi am fost un grup care am ocupat toate cele 4 camere de la parter, un mare avantaj.
Răspunsul unității:
Multumim.Va asteptam cu drag si altadata
CONTACT UNITATE
Tuianu Constantin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.