adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Casa Gabriela din Caciulata

Caciulata , str. Neagoe Basarab, nr. 49D (la aprox. 3.3 km de centrul loc. Calimanesti)  
Nota 10/10 Excepțional !
4 recenzii
Adrian din Pitesti (12.06.2017)

Curatenie, ospitalitate, lucruri de calitate, etc. Este aproape de o gara

​Capacitate: 16 adulți și 2 copii în 5 spații de cazare.
Locatia este noua si dispune de camere si apartamente cu grupuri sanitare proprii, smart TV-uri in toate camerele, internet, parcare in curte, gratar, sala de mese, bucatarie complet utilata, la standarde europene, frigider atat in camera cat si in bucatarie, masina de spalat, madina de spalat vase, expresor cafea, tacamuri, oale si vesela, pahare, cani si cutite. Foisorul este ultra dotat cu cuptor pe lemne, plita pentru tuci, vatra pentru paine sau pizza.
Locatia se poate inchiria pentru diverse evenimente.
Cafea si ceai din partea casei, la cerere mic dejun.
In curand pensiunea va dispune de un ponton de raul Olt ideal pentru amatorii de pescuit.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check transport auto
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check semineu

Facilități camere:

  • check frigider in camera
  • check baie cu cada
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Gabriela
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,