adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Corso din Buzau

Buzau , str. Cuza Voda, nr. 43-45  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Corso din Buzau


   Adrian din Piatra Neamt
nota: 9.8
schedule sejur: 05.11.2016 - 06.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil si discret, conditii foarte bune de cazare, ambianta placuta;
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcarea ar fi trebuit sa fie mai aproape de hotel.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri
O zi buna in continuare
Dan Ilie
   Stefana M. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 11.04.2015 - 12.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie centrala
- intimitate
- liniste
- amabilitate
- pret bun
   Lucian F. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 21.03.2015 - 22.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii neasteptat de bune
-Personal foarte amabil
-Localizarea in centrul orasului
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Lazar din Mangalia
nota: 9.2
schedule sejur: 14.02.2015 - 16.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,liniste,amabilitate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa parcare,halate pt.baie si papuci.
   Dumitru Eugen D. din Cuenca
nota: 9.5
schedule sejur: 27.11.2014 - 01.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, conditii bune, curatenie buna,confortul bun in comparatie cu pretul camerei,situat in centrul vechi al orasului,cu alte cuvinte cand voi mai ajunge in buzau si vor avea camere libere daca nu am deja o rezervare nu voi ezita sa ma cazez din nou aici.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu se fumeaza in camere,dar tinand cont de faptul ca daca in urma mea se poate caza un nefumator.....consider ca este ok.
   Andrei B. din Sibiu
nota: 2
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.03.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am fost sunat, am sunat eu si mi s-a comunicat ca nu mai exosta camere disponibile...
   Mihai din Baia Mare
nota: 9.8
schedule sejur: 29.08.2013 - 30.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Situat aproape de centrul orasului si totusi locul este linistit
Parcare proprie
Personal foarte amabil
Atmosfera placuta
thumb_down
Aprecieri negative:
Accesul cu masina cam derutant ( poate doar datorita lucrarilor din zona )
   Carmen Aura S. din Capatanesti Com. Maracineni
nota: 9.3
schedule sejur: 30.10.2012 - 31.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este un hotel excelent, cu o curatenie impecabila si ambient medieval de prima clasa. Si in plus, pretul este foarte bun.
   Florin Cristian G. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 24.06.2011 - 26.06.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
1. Personalul a fost foarte amabil si profesionist.
2. Hotelul este foarte curat si curatat. Sunt grijulii cu detaliile de amenajare (obiecte de decor diverse amplasate in lobby si in restaurant).
3. Camerele, desi mici, dispun de tot confortul.
4. Zona este linistita.
thumb_down
Aprecieri negative:
1. Din cauza strazilor cu sens unic si a strazii pietonale e foarte usor sa te ratacesti. Hotelul este destul de cunoscut in asa fel incat oamenii sa te indrume corect si rapid.
2. Camera in care am stat era destul de mica. Patul era destul de mare in comparatie cu cat putea oferi camera si era destul de incomod de urcat si coborat. Patul in sine era comod cu saltea buna si perne Ok. Nu exista sifonier (nu ar fi putut exista).
3. Baia foarte curata. Baia foarte mica. Dimensiunile mele ma fortau sa dau in peretele despartitor cu cotul cand ma barbieream sau ma spalam pe dinti. Nu am vazut alte camere.
   Luigi Eduard G. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 08.05.2011 - 13.05.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitate si disponibilitate
thumb_down
Aprecieri negative:
Grupuri sanitatre
   Monica Letitia N. din Tulcea
nota: 9.2
schedule sejur: 25.03.2011 - 27.03.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Tinand cont ca nu am locuit in hotelul dvs. decat 2 zile, nu va pot spune foarte multe, doar ca in acest timp totul a decurs bine. Camera curata, baie curata, personal amabil, confort bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul lucru care nu mi-a placut si-l pot adauga ca si un minus aici a fost faptul ca, camera in care am locuit nu avea ferestre. Undeva foarte sus existau niste ferastruici mici la care nu puteam ajunge sa le deschidem, sau sa avem posibilitatea de a aerisi camera sau de a privi zona veche a orasului.
   S. din Bacau
nota: 9.8
schedule sejur: 03.12.2010 - 04.12.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost dragut si politicos. Bucataria ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
In pret putea fi inclus si micul dejun.
   P. din Timisoara
nota: 6.7
schedule sejur: 29.11.2010 - 30.11.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport calitate pret. . . Super ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai multa atentie curateniei si sistemelor sanitare
   F. din Constata
nota: 8.5
schedule sejur: 13.11.2010 - 14.11.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie centrala, camere potrivite ca dimensiuni, liniste, curatenie, parcare proprie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pret cam mare, televizor antic, lipsa unui sifonier in camera (doar cuier).
   C. din Siriu
nota: 10
schedule sejur: 09.07.2010 - 10.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera este familiala
Personalul foarte amabil
Hotelul este f curat
Conditiile foarte bune:aer conditionat, internet, frigider, apa calda, parcare proprie(fara plata)
CONTACT UNITATE
Colan Alina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,