adaugă o unitate turistică
search
date_range

Camere de închiriat Casa Vali din Buzau 3 grade grade grade

Buzau , str. Alexandru Marghiloman, nr. 147  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile camerei de închiriat Casa Vali din Buzau


   Lucian R. din Bucuresti
nota: 6.7
schedule sejur: 03.09.2016 - 04.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atitudinea receptionor a fost super ok.
pretul cel mai bun din buzau.
la 20 de min de centru comercial si gara.
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia se putea putin mai ingrijita. Para de dus era super uzata insa una noua costa aprox 7 lei.
frigiderul nu a fost curatat foarte bine inca mirosea...nu foarte tare dar era sesizabil
   Dragos P. din Zarnești
nota: 9.8
schedule sejur: 19.09.2015 - 20.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a plăcut foarte mult. Amabilitate, curățenie, liniște, magazin aproape, saltea și perne ok ...
thumb_down
Aprecieri negative:
Toaleta prea înghesuită.
   Florin din Bistrita
nota: 9
schedule sejur: 03.07.2015 - 05.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, personalul amabil, aer conditionat, frigider, apa calda.
   Augustina Livia N. din Mangalia
nota: 9.7
schedule sejur: 03.04.2015 - 05.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, confort, curatenie iar personalul este ok.
   Benony N. din Bicaz
nota: 9.7
schedule sejur: 17.08.2013 - 18.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Rezervare usoara facuta pe net ,camera curata , liniste , acces usor la locatie
   Cristian A. din Brasov
nota: 9
schedule sejur: 02.08.2013 - 04.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare, curatenie, comfort
thumb_down
Aprecieri negative:
Putin incomod in baie datorita distantei mici intre toaleta si cabina de dus
   Catalin S. din Buzau
nota: 9.8
schedule sejur: 03.12.2011 - 04.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Serviciile au fost de buna calite, curatenie si liniste. Zona faciliteaza accesul catre multe locatii de interes din oras.
CONTACT UNITATE
Minzala Maria, Minzala Dumitru
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,