Vila Viorica din Busteni

Busteni, str. Clabucetului, nr. 28  

Camera nr. 1 - Cameră triplă

Capacitate
Baie
Facilitati
Poze
Capacitate: 2 adulți și 1 copil
Baie: proprie
Facilități: baie în cameră, balcon, cameră cu TV, internet în camera, încălzire centrală, televizor, baie proprie, incalzire centrala, wi-fi
 

Camera nr. 2 - Cameră dublă matrimonială

Capacitate
Baie
Facilitati
Poze
Capacitate: 2 adulți
Baie: proprie
Facilități: baie cu cadă, baie pe hol, balcon, cameră cu TV, internet în camera, baie pe hol, televizor, terasa, incalzire centrala, wi-fi
 

Camera nr. 3 - Cameră dublă matrimonială

Capacitate
Baie
Facilitati
Poze
Capacitate: 2 adulți
Baie: proprie
Facilități: baie cu cadă, baie pe hol, balcon, cameră cu TV, internet în camera, încălzire centrală, baie pe hol, televizor, terasa, incalzire centrala
 

Camera nr. 4 - Cameră triplă

Capacitate
Baie
Facilitati
Poze
Capacitate: 2 adulți și 1 copil
Baie: proprie
Facilități: baie în cameră, balcon, cameră cu TV, internet în camera, încălzire centrală, televizor, baie proprie, terasa, incalzire
 

Camera nr. 5 - Cameră triplă

Capacitate
Baie
Facilitati
Poze
Capacitate: 2 adulți și 1 copil
Baie: proprie
Facilități: baie pe hol, balcon, cameră cu TV, internet în camera, uscător de păr, încălzire centrală, baie proprie pe hol
 

Camera nr. 6 - Cameră 4 locuri

Capacitate
Baie
Facilitati
Poze
Capacitate: 2 adulți și 2 copii
Baie: proprie
Facilități: baie în cameră, cameră cu TV, internet în camera, uscător de păr, încălzire centrală, televizor, baie proprie, incalzire centrala
 
CONTACT UNITATE
Viorica Florian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.