adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Romina din Busteni

Busteni , str. Palanca, nr. 9B  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Romina din Busteni


   Simion din Republica Moldova
nota: 10
schedule sejur: 03.01.2017 - 08.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul perfect si foarte placut
thumb_down
Aprecieri negative:
Nemultumiri nu am foarte bine si frumos
   Vali M. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 22.07.2016 - 27.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ok.priveliște frumoasa,curățenie și gazda primitoare.
   Cristian din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 20.07.2015 - 24.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, personal amabil, bucataria utilata corespunzator.Am doua sejururi la aceasta vila si voi reveni cu siguranta si altadata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu s-au semnalat
   Florin din Bacau
nota: 8
schedule sejur: 06.02.2015 - 08.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea relativ noua, camerele spatioase si confortabile, living ok, caldura, administratorul discret si dispus sa ajute la eventuale nelamuriri
thumb_down
Aprecieri negative:
Curtea destul de mica, bucataria utilata dar foarte mica, gratarul neacoperit
   Cristian din Bucureti
nota: 10
schedule sejur: 11.08.2014 - 16.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Sejur 11.08-16.08.2014 .Personalul vilei a fost foarte amabil .Camera 3 in care am fost cazati am gasit-o curata si aranjata cu foarte mult bun gust(mobilier nou,tv full hd) iar baia impecabila.Bucataria micuta dar dotata cu tot ce este necesar prepararii unui mic dejun copios.La parter este un living mare,iar pe terasa sunt 3 mese unde se pot servi gustari.Internet super ok .Am avut in timpul sejurului vecini linistiti.
   Ioan din Targoviste
nota: 9.3
schedule sejur: 15.08.2013 - 18.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie buna, liniste, curatenie, cu toate utilitatile necesare pentru un sejur perfect
CONTACT UNITATE
Elena
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,