adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Oti-Dor din Busteni

Busteni , str. Caraiman, nr. 20  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Oti-Dor din Busteni


   Lucian din Satu Mare
nota: 9.7
schedule sejur: 15.07.2015 - 16.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am stat doar o noapte....liniste...aer curat...curatenie....a fost ok...telecabina la 5 minute de mers. Recomand .
   Sonia Cristina din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 28.11.2014 - 30.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea este buna
-paturi confortabile
-personal prietenos
thumb_down
Aprecieri negative:
Wc-ul este împreună cu dușul lucru ce poate deranja
   Raluca din Bucuresti
nota: 7.3
schedule sejur: 29.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost cald , non stop apa calda, personalul a fost dragut si amabil, ne-am putut lasa mancarea la frigiderul lor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele prezentate nu au corespuns cu cele in care am stat, acestea nefiind in vila mare si avand o baie la 3-4 camere in conditiile in care ni s-a spus initial ca vom avea baie proprie. Camerele aratau destul de bine!
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Camerele difera de cele din poza
Baile sunt la comun,nu sunt bai pe camera ci la 3 camere o baie!
Răspunsul unității:
ATI fost instiintati CA NU MAI erau camere CU baie disponibile PE perioada solicitata(pachet PT.revelion).referitor LA pozele DE prezentare,sunt postate acelea DIN camerele CU baie DIN cladirea noua.D-vastra ATI fost cazati IN vila.NE bucuram CA ATI apreciat caldura DIN camere SI ospitalitatea noastra.
   Mihai R. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 02.08.2013 - 04.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
La plecare ni s-a permis sa ramanem peste ora fixa de eliberare, pentru ca nu erau ocupati.

La tripla ni s-a oferit un cuplu de doua camere cu doua balcoane.

Exista un restaurant in incinta, unde ni s-a permis sa consumam la masa si produse aduse de acasa.
Răspunsul unității:
Multumim PT.aprecieri justificate
   Diana din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 09.01.2013 - 12.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil si care ne-a pus la dispozitie tot ce am avut nevoie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia mai lasa de dorit - copiii au scos de sub pat hartii (nu de la noi) iar gunoiul a fost luat dupa 3 zile.
   Irina din Ploiesti
nota: 8.8
schedule sejur: 30.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila apropiata de strada principala ,mancare buna si din belsug ,personal prietenos.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera cam micuta ,fara balcon, iar internetul nu functiona in perioada de sedere.
Răspunsul unității:
NE cerem scuze PT.internet.acum S-A remediat situatia
   Ovidiu I. din Bacau
nota: 9.8
schedule sejur: 24.12.2011 - 29.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Patronul si ginerele sau sunt oameni de nota 10- foarte amabili si cu toata bunavointa de a te face sa te simti bine.
-tot personalul foarte amabil, toata lauda.
-bucataria de nota 10 - de Craciun au avut mancaruri traditionale mai ceva ca la mama acasa-lebar, toba, salata boeuf, racituri, sarmale, carnati de casa-excelente (preparate proprii).
-preturile si portiile la restaurant sunt normale comparativ cu multe unitati cu stele pe afara si minusuri in interior.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi fost utila o cabina de dus la baie.
CONTACT UNITATE
Nedelcu Marin
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,