Vila Oti-Dor din Busteni

Busteni, str. Caraiman, nr. 20  
Nota 9 / 17 recenzii 10 - Excelent !
Cristina din Bucuresti

Locatia este foarte potrivita, chiar langa Penny Market. Curte frumoasa, cu flori. Pe o parte camerele au vedere spre munte, superb! Pe cealalta parte au balcoane. In general servicii prompte. Exista frigider pe fiecare etaj. Exista prosoape si apa calda, pahare, hartie igienica. Camerele au o masuta mica, 2 scaunele si dulap cu umerase. Este curat. Exista gratar afara.

​Capacitate: 56 adulți în 25 spații de cazare
Se afla la poalele Bucegilor, cu panorama deosebita asupra lor, 300 m de telecabina, la 5 minute de centru si gara, la 5-10 minute de manastire Caraiman.

Vila Oti-dor ofera, recent renovata, cazare in 6 camere triple, 19 camere duble cu bai proprii, restaurant-bar de 100 locuri, terasa, gratar.

La un grup de peste 40 persoane, tarifele se negociaza.

La cerere se organizeaza mese festive, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check restaurant
  • check se acceptă animale

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Nedelcu Marin
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.