adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Mihail din Busteni

Busteni , bd-ul Libertatii, nr. 12  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici

Recenziile vilei Mihail din Busteni


   Tudora Manuela din Pietreni Comuna Deleni Județul Constanta
nota: 10
schedule sejur: 25.04.2017 - 27.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare excelenta , curățenie și un ambient plăcut! Masa la Restaurantul Poiana foarte buna în funcție de preferințe!
Răspunsul unității:
Va mulțumim frumos si cu mare drag va mai așteptăm
O zi frumoasă!
   Raluca din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 12.08.2016 - 14.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele curate si aranjate personal amabil loc pentru gratar si spațiu separat unde poti petrece timpul
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa usilor la cabinele de dus iar alte minusuri consider ca nu exista
   Cristi F. din Făurei
nota: 8.5
schedule sejur: 08.02.2016 - 11.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, calduroase.
thumb_down
Aprecieri negative:
Usile cam zgomotoase, cred ca ar trebui montate niste chedere de cauciuc sau ceva care sa mai atenueze zgomotul.
   Ioana M. din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 16.05.2015 - 17.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate
- raport calitate-pret bun
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta fata de centru
- lipsa usilor la cabina de dus din baie
   Valentina B. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 29.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am petrecut cateva zile minunate in aceasta locatie si cel mai important, am petrecut seara dintre ani la restaurantul hotelului unde ne-am simtit foarte bine, personalul foarte amabil si atent, iar mancarea foarte foarte buna. Bravo lor si felicitari, cu siguranta vom reveni la acest hotel!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este cazul, nu avem minusuri!
   Stefana din Buzau
nota: 9.5
schedule sejur: 21.08.2013 - 25.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit perfect la Hotel Mihail. Personalul unitatii a fost de o amabilitate exemplara, serviciile ireprosabile, de nota 10. Preturile sunt convenabile...
Camere sunt destul de spatioase, decorate cu bun gust...paturi confortabile, curatenie...
Concluzie: Ne-au placut conditiile de cazare. Hotel Mihail, Busteni - un loc fain, merita sa va cazati aici!
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurele inconveniente ar fi distanta fata de centru, destul de mare, mai ales pentru cineva mai in varsta, si galagia din trafic, care se aude noaptea, desi camerele au geamuri termopan...atat. In rest, toate bune si frumoase.
   Oana din Galati
nota: 10
schedule sejur: 22.06.2013 - 25.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Organizare perfecta, masa foarte buna, tinand cont ca grupul a fost de copii de 11 ani, curatenie exemplara. Personalul foarte amabil si saritor. Multumim pentru tot !
CONTACT UNITATE
Cristina Nedelcu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,