adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Lili din Busteni

Busteni , str. Caporal Musat, nr. 12  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Lili din Busteni


   Carmen din 2 Mai Constanta
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 08.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Putin inainte de afinaliza rezervarea am fost anuntati ca nu mai au disponibil.raspunsul l-am primit repude dupa solicitare si nu ne-a incurcat speram ca data viitoare sa gasim liber .
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici unul
   Mihai din Galati
nota: 9
schedule sejur: 14.02.2014 - 16.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, liniste, zona de gratar bine dotata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Prima camera are nevoie de lumina mai puternica(becuri normale).
   Andra din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 17.02.2013 - 20.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte primitoare, caldura in camere si o atmosfera intima. Noi am luat toate cele 3 camere avand vila doar pentru noi si ne-am simtit foarte bine
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu ar strica un cuptor cu microundesi un prajitor de paine, insa kitchineta avea cam tot ce ar fi putut sa ne trebuiasca pentru sederea noastra de 3 nopti
   Adrian P. din Ploiesti/prahova
nota: 9.5
schedule sejur: 28.04.2012 - 30.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila curata ,camerele moderne,dotata cu tot ce trebuie.Gazdele foarte primitoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia care era un pic cam departe de camera dar nu cred ca e chiar un minus.
   Andreea C. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 12.02.2011 - 13.02.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost excelent. Nu am avut probleme nici cu caldura, totul era la locul lui, o familie primitoare si o casa curata, ingrijita si frumoasa. Recomand cu toata increderea, eu cu siguranta ma voi intoarce acolo.
thumb_down
Aprecieri negative:
Toaleta comuna desi era impecabila, eu consider ca nu este asezata corespunzator. Pt a ajunge la baie, trecerea se face prin bucatarie; insa pentru un sejur de 2-3 nopti nu este deranjul marit.
CONTACT UNITATE
Liliana si Petrut
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,