adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Dodo din Busteni

Busteni , str. B-dul Libertatii, nr. 14  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Dodo din Busteni


   Marian C. din Baia Mare
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 24.07.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Am facut rezervare online la 2 zile am sunat. Nu mi-a raspuns nimeni, nici la rezervare nici la tel. Intr-un final am fost sunat de ei si mi-au spus ca nu au camere libere. I-am rugat sa imi repinga rezervare, sa pot face alta in alta parte, dar nu au facut nimic.
Răspunsul unității:
Rezervare pentru o noapte a fost facuta online. Clientul nu a sunat inainte sa verifice disponibilitatea. A facut rezervarea online in plin sezon tocmai pentru ca in aceea perioada toate unitatile sunt pline si este dificil sa gasesti cazare pentru o noapte patru camere. Va rugam ca pe viitor sa verificati disponibilitatea locurilor inainte de a face o rezervare online.
   Gabriel S. din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 03.08.2012 - 05.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Loc de parcare acceptabil;
- peisaj ok unde poti face un sprit adecvat asezonat cu gratare "cat o Dacie" (personalul vilei amabil oferind sprijin pt. Un gratar perfect);
- daca inchiriezi toata vila e perfect si living-ul pt. Jocuri de societate, bairame etc.; bucataria perfecta pt. Orice fel de gusturi culinare: ciorbe, oua prajite, fripturi, rantasuri etc.
- Asadar, per total nota 8.00 pt. Vila Dodo;
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia sa fie marita cu macar 1 mp2;
- antifonarea camerelor care sunt inspre dn 1 deoarece galagia masinilor te face sa dormi pe noapte 40-50% din cat iti propui;
- rezolvarea wireless-ului si a semnalului pt. Cablul tv ( nu splittere, mai degraba amplificator de semnal);
- 40 - 45 minute pentru aprovizionare (supermarket);
   C. din Nicu
nota: 8
schedule sejur: 09.02.2011 - 10.02.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat, administratorul f de treaba, curatenie
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele cam mici si mai ales baile, cam departe de un magazin
CONTACT UNITATE
Ionut
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,