adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Sandra din Busteni 3 grade grade grade

Busteni , str. Mihai Viteazu, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Sandra din Busteni


   Cristian S. din Slobozia
nota: 5.5
schedule sejur: 11.02.2016 - 13.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase cu vedere spre munte si cruce
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia in camera(panze de paianjen ca in castelele vehi,nu avea o carpeta in baie , calcai direct pe gresie, televizorul cam mic raportat la dimensiunea camerei), gazda foarte acra= reguli stricte,trebuia sa te descalti la urcarea pe palier unde daca nu aveai papucii tai de acasa iti oferea niste sconcsi de la ei, i-am spus ca nu e caldura in camera si a inceput cu abureala si vrajeala ieftina, bucataria slab dotata si intretinuta si aici curatenia lasa de dorit.
   Irina Florina din Bucuresti
nota: 5
schedule sejur: 21.08.2015 - 24.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este pozitionata intr-o zona linistita si foarte frumoasa (ma refer atat la peisaj, cat si la cartier).
thumb_down
Aprecieri negative:
As dori sa mentionez,pentru inceput, ca am venit la aceasta pensiune cu inima deschisa si dorinta de-a avea un sejur placut. Desi am achitat un avans, inca din prima zi a sosirii noastre la aceasta pensiune, ne-au displacut cateva lucruri, dar, din bun simt si respect pentru invoiala facuta, nu am plecat sa ne cazam in alta parte, desi cu siguranta sejurul nostru ar fi fost mai frumos in alta pensiune sau la un hotel.
Dintre neplacerile cu care ne-am confruntat, mentionam:
- gazda a fost foarte deranjata de faptul ca i-am mentionat ca ar fi trebuit sa ne anunte ca vom achita dublu comision pentru depunerea avansului (la un avans de 70 de ron / lei, am achitat un comision de 4 lei plus inca unul de 10 lei, pe care in mod normal l-ar fi achitat firma); nu suma in sine a fost problema, ci atitudinea agresiva si lipsa totala a respectului fata de turisti;
- internetul nu a functionat deloc in camera;
-peria de WC de la baie mirosea ingrozitor (nu ne-am dat seama initial de unde venea mirosul);
-cabina de dus este mult prea mica pentru o persoana inalta (cum a fost cazul nostru) si foarte incomoda din cauza dimensiunii mici;
- lipsa prosoapelor de corp (au existat două prosoape mici, insa am fost prevazatori si am avut unele luate de acasa), avand in vedere ca am fost cazati trei nopti;
- tipetele doamnei proprietar duminica de dimineata deoarece un turist fumase in camera (nu sustinem nici comportamentul de fumator al clientului, dar zarva creata ne-a stricat somnul si chiar nu am platit camera trei nopti pentru a asista la asa ceva);
-pe holul unde se afla camera, iti lasi incaltamintea si porti papucii incaltati de alti turisti deoarece nu ai voie cu propria incaltaminte in camera (la nici o alta pensiune sau hotel de trei sau patru stele nu ne-am confruntat cu asa ceva);
- atitudinea doamnei proprietar nu a fost absolut deloc prietenoasa, mai ales ca a strigat inca de la inceput ca dumneaei cere plata avansului deoarece ”turistii nu sunt seriosi”, asta in conditiile in care noi am achitat acest avans cu mult inainte sa sosim si exista dovezi in acest sens. Mai mult decat atat, aceasta generalizare nu isi avea sensul, iar seriozitatea de care eu si logodnicul meu, ca turisti, dam dovada,oriunde mergem, a fost de obicei rasplatita cu bunavointa din partea proprietarilor sau a hotelierior. Insa de aceasta data, alegerea noastra nu a fost inspirata.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Functionarea internetului (care pentru persoanele active profesional este vital, chiar si intr-un sejur), dublul comision necesar achitarii avansului.
   Mihai Petre D. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 02.01.2013 - 06.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apa calda si caldura non-stop.
- aproape de partie.
- 10 minute de mers fata de gara si 15 minute fata de centru.
- aproape de mega image si de restaurante cu mancare buna.
- camera curata si mobilata modern.
- pat confortabil.
   Alina-nicoleta B. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 18.11.2011 - 20.11.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut ca era liniste, cald in camera si gazda foarte primitoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
E distanta putin cam mare de centru, dar avand in vedere ca am venit la munte sa ma plimb nu mi-a displacut distanta.
   Andrei G. din Ploiesti
nota: 9.2
schedule sejur: 06.08.2011 - 07.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera primitoare
-foarte aproape de partia de ski
-liniste in pensiune
-personal foarte amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa internet wireless
-lipsa frigider din camera
Răspunsul unității:
Ne cerem scuze ca nu a functionat internet-ul. Acum problema s-a remediat. Urmeaza sa punem frigidere in fiecare camera, acum se poate folosi frigiderul din bucataria destinata numai turistilor
   I. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 11.06.2010 - 13.06.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut foarte mult ;sunt conditii de hotel doar ca pe exterior arata ca o pensiune. Personalul este la dispozitia turistului, ba chiar iti spune si ce ai putea vizita. Pensiunea este foarte aproape de munte, un avantaj in plus fata de cele din centru.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un dezavantaj ar fi distanta fata de celelalte puncte turistice, dar cine doreste sa strabata drumurile din Busteni este un prilej sa o faca.
CONTACT UNITATE
Musat Georgeta
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,