adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Lia din Busteni

Busteni , str. Zamora, nr. 30  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Lia din Busteni


   Cosmina din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 01.05.2014 - 03.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Living spaţios
- grătar în curte
- bucătărie utilata
- amabilitatea personalului
- parcare spatioasa
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele foarte mici
   Tudor din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 29.12.2013 - 03.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pe langa faptul ca, conditiile de cazare au fost exact cum ma asteptam, ireprosabile, am avut placerea sa constatam ca personalul pensiunii si mai ales Doamna Lia au fost oameni foarte primitori si cumsecade. Am fost un grup de prieteni, de revelion si nu mica ne-a fost uimirea cand ne trezeam in fiecare dimineata si peste tot era curat luna. Omenii sunt foarte serviabili si politicosi, dintre toate pensiunile unde am fost, pot spune ca aici m-am simtit cel mai bine, atat eu cat si prietenii mei.
   Marius M. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 27.08.2011 - 29.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un amplasament linistit, paralel la forfota din Dn1. Am pus accent pe cazare cu pregatirea hranei doar la nevoie, in regie proprie si conditiile sunt foarte imbietoare. Curatenie si amabilitate super. Distanta sub 1000m pana la telecabina. Se descopera pe aceeasi strada cu pensiunea si un castel de vizitat, comparabil cu Pelisorul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt sageti indicatoare dar e simplu: la iesirea din Dn1 care trece pe sub calea ferata.
   Felicia H. din Galati
nota: 9.8
schedule sejur: 22.06.2011 - 23.06.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte primitoare, camerele destul de spatioase, paturile confortabile la un pret foarte bun. Ne-am simtit ca acasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am mers ceva pana la cascada, insa ne-a facut placere.
   A. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 23.12.2010 - 26.12.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O atmosfera calda, plina de o liniste placuta. Privelistea pe care o ofera pensiunea este de vis.
Doamna Lia este o persoana foarte comunicativa, vesela, te face sa te simnti ca acasa. Merita sa petreci cateva zile la aceasta pensiune.
CONTACT UNITATE
Lia Marin
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,