adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Florina din Busteni

Busteni , str. Apelor, nr. 7  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.8/10 Foarte bine
60 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(12 recenzii din 60).

record_voice_over Personal:8.8
insert_emoticon Servicii:8.8
lightbulb_outline Curățenie:8.7
weekend Confort:8.6
monetization_on Prețuri:8.8
location_on Localizare:8.9

Recenziile pensiunii Florina din Busteni


   Manuela N. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 01.09.2017 - 02.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut foarte mult sejurul petrecut aici. Privelistea este superba si sunt multe locuri de vizitat in apropiere. Am putut lua micul dejun in sala de mese intr-un cadru civilizat, am putut beneficia de vesela si dotarile din bucatarie fara probleme. Am facut si gratar in curtea plina de verdeata, in susurul paraului ce trece pe langa vila si am putut sta la mesele rustice din curte, cu ceilalti turisti cazati in vila, la o friptura si un pahar de vin. Este o zona linistita si ne-a convenit ca nu au fost cazati in acea perioada turisti galagiosi, care ar fi putut sa disturbe linistea si atmosfera de vis.
Răspunsul unității:
Ne bucura mult mesajele oaspetilor care apreciaza stradaniile noastre.Va asteptam si cu alte ocazii.Multumim frumos.
   Sorin A. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 25.08.2017 - 27.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea extraordinară a gazdei, liniștea găsită în cadrul pensiunii, curățenia, bucătăria bine utilată și, nu în ultimul rând, amplasamentul pensiunii lângă pârâu.
thumb_down
Aprecieri negative:
Răspunsul unității:
Va steptam cu drag si cu alte ocazii! Multumim pentru comentariile dvs.
   Roberto Gabriel din Barlad
nota: 10
schedule sejur: 18.08.2017 - 20.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Priveliștea a fost superba
Curățenia
Amabilitatea
Aerul curat
Răspunsul unității:
Multumim si va asteptam si cu alte ocazii!!
   Doina din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 02.09.2017 - 03.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste, aproape de centru si de gara, de pe balcon priveliste frumoasa,
amabilitatea gazdei.
raport calitate - pret perfect.
voi reveni cu placere
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
Răspunsul unității:
Multumim frumos si va asteptam sa reveniti!
   Andrei T. din Bacau
nota: 4
schedule sejur: 25.08.2017 - 27.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
0, nici nu am apucat sa punem piciorul in camere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Dupa ce am facut rezervarea si am facut dovada platii, dna Florina m-a sunat si mi-a confirmat disponibilitatea camerelor (asta se intampla miercuri dimineata).
Vineri dupa-amiaza, am plecat la drum spre Busteni, ca sa o luam a doua zi, de dimineata, la urcat pe Vf. Omu. Pana aici toate bune si frumoase. Nici macar nu-mi trecea prin cap ce urma sa se intample.

Doi prieteni de-ai mei, au ajuns inainte cu cateva ore (in jurul orei 17-18) si au vrut sa preia una din camere. Au intrebat-o pe dna Florina daca se poate face gratar mai tarziu (pe site este bifata aceasta optiune), moment in care aceasta a inceput cu afirmatii de genul: "Dar nu mi-ati spus la telefon ca mancati in oras? Cum sa faceti gratar aici, sa imi afumati cabanele? Eu aici am oameni batrani la cazare, care isi doresc liniste si relaxare, nu galagie si panarama pana tarziu in noapte". Nu stiu cu cine a vorbit dansa la telefon, de i-a spus ca vom manca in oras, ca sigur nu a vorbit cu mine. Legat de galagie si panarama, nu suntem genul.

In fine, vazand atitudinea doamnei, unul din prietenii mei, s-a retras la masina sa ma anunte cele intamplate. In prima faza am crezut ca are chef de glume, dar mi-am dat seama ulterior ca nu este cazul. I-am spus sa discute cu doamna si sa o linisteasca, ca nu suntem niste derbedei. Vrem doar sa stam linistiti la un pahar de vorba seara si la un
gratarel. Intre timp, celuilalt prieten incepuse sa ii spuna ca ii pare rau, ca ea nu poate sa ne primeasca, ca stie exact ce fel de oameni suntem si ce vrem sa facem si ca ne da banii inapoi sa mergem in alta parte sa ne cazam. Vazand ca problema nu are alta solutie si ca nu au cu cine discuta, au luat banii si au plecat (dupa ce am facut alte cautari pt cazare, bineinteles !).

Cu alte cuvinte, am fost dati afara, inainte sa reusim macar sa ne cazam. Eu nici macar nu am fost sunat de doamna Florina, sa-mi spuna ceva in legatura cu cele intamplate. Nu mi se pare normal, ca in ziua in care tu pleci la drum si stii ca ai facuta rezervare undeva, sa te trezesti ca esti dat afara si nici macar sa primesti un telefon (ma refer aici la mine, pentru ca rezervarea a fost facuta pe numele meu si mi se pare firesc sa ma anunte pe mine, nu sa aflu prin intermediul altor persoane!).

Asadar, dezamagire totala din partea doamnei Florina.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Nu te lasa sa faci gratar !!!
Răspunsul unității:
Cu riscul unei recenzii negative din partea dvs, lucru pe care la-ti si facut de altfel, am preferat varianta cu restituirea avansului.

Chiar din recenzia dvs se intelege de ce am procedat asa.
In turism exista niste reguli, respectiv ora sosirii, ora plecarii, ore de odihna,respectul si protejarea celorlalti turisti,prevenirea incendiilor,etc.

Astfel,din felul in care ati si redactat recenzia se subintelege...
Cam ce urma sa se intample de fapt, in detrimentul sejurului celorlalti oaspeti.
Domnule Andrei din Bacau, daca aveati obiectii legate de anularea rezervarii si respectiv restituirea banilor era normal sa ma sunati dar pentru ca ati inteleles foarte bine despre ce inconveniente era vorba ati procedat in consecinta, acceptand prin reprezentanti, restituirea avansului.

Totodata, denaturati cu rea credinta adevarul.
Celor doua persoane sosite inaintea dvs, le-au fost date initial cheile de la cele 2 camere, desi, nu au perezentat nici un act prin care sa se legitimeze, sub pretextul ca va asteapta si pe dvs sa sositi.
Problemele au aparut din cauza faptului ca nu ati solicitat camere cu paturi separate.
Pensiunea Florina are camere duble, doar cu pat matrimonial si doar camerele triple au doua paturi, respectiv trei locuri.Mi s-a spus ca urma sa fiti 4 baieti si o fata si astfel am constatat ca tipul de camere rezervat era necorespunzator.Iar alte camere libere nu mai erau.
Abia apoi au fost dezvaluite si intentiile legate de `gratarelul` de vineri noaptea.
Nu in ultimul rand, la ultimul telefon pe care mi l-ati dat, atunci cand m-ati si intrebat daca exista posibilitatea sa faceti un gratar v-am spus ca nu sunt de acord cu activitatea `gratarel`, facut noaptea (orele 23-24) dar ca acest lucru poate fi facut sambata, duminica si v-am si explicat din ce ratiuni, rezonabile, respectiv confortul tuturor oaspetilor pensiunii.
Practic, la acea ora nici macar nu erati plecat din Bacau....deci rezervarea putea fi anulata, de catre dumneavoastra, fara probleme si fara atatea polemici, inutile.

De asemenea, uitati cu buna stiinta sa precizati ca din grupul dvs au fost cazate totusi si alte persoane si nu au intampinat nici un fel de greutati din partea mea (chiar daca a trebuit sa fiu trezita la 6 dimineata) ca sa inmanez cheia camerei (desi check-in-ul se face dupa ora 14), chiar daca au predat cu intarziere camera, a doua zi, chiar daca am permis sa faca un dus o persoana din grupul dvs, care nici macar nu a fost cazata in pensiune, etc.
Situatiile favorabile nu sunt evidentiate in `relatarea subiectiva` ci doar cele aparent negative!!!!

De altfel, majoritatea oaspetilor Pensiunii Florina isi doresc cu adevarat liniste si relaxare, si nu fum de gratar in camere, la miezul noptii, facut de niste turisti care urmau sa soseasca cine stie cand, cum de altfel si singur precizati.
Totodata, persoanele sosite dupa ora 18, au afirmat ca micul gratarel urma sa fie facut dupa ce ajungeati si dvs, respectiv dupa 12 noaptea si ca urmeaza sa participe si alti turisti, din grup, cazati la alte pensiuni.
Acest fapt ar fi generat deranj si galagie in toata pensiunea si din punctul meu de vedere fiind inacceptabil.
   Dan C. din Cumpăna
nota: 10
schedule sejur: 03.08.2017 - 06.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locația se află aproape de pârtia de schi cu o vedere fantastică la Crucea de pe Caraiman.
În ceea ce ne privește gazda ne-a făcut să ne simțim ca acasă, acces la sala de mese și zona de grătar, evident respectând orele de odihnă ale turiștilor!
Răspunsul unității:
Este adevarat ca ne dorim ca toti oaspetii Pensiunii Florina sa se simta ca `acasa` si sa revina cu placere.Cuvintele dvs ne bucura si ne motiveaza, va multumim.
   Iudita din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 02.08.2017 - 03.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de tot ce mi-am dorit pentru o zi. Curat, personal atent cu nevoile clientului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am observat minusuri.
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri si va asteptam si cu alte ocazii.
   Elena din Bacau
nota: 4
schedule sejur: 28.07.2017 - 29.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Privelistea de pe balcon...si doar atat !
thumb_down
Aprecieri negative:
Mobilier vechi / camera foarte mica ,cu o baie ...impracticabila / peretii vopsiti .sinistru ...Nu mai vreau sa revin niciodata !
Răspunsul unității:
Cred ca ati gresit locatia.Va asigur ca oaspetii pensiunii nu sunt cazati pana cand nu-si aleg camera si daca aceasta nu este pe gustul lor....nu sunt cazati cu forta.De aceea inclin sa cred ca ati fost cazata la alta pensiune, deoarece cuvintele folosite de dvs descriu o alta realitate...restul e tacere.
   Liviu din Buzau
nota: 8.5
schedule sejur: 24.02.2017 - 26.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare buna, aproape de partia Kalinderu, parcare in curte, gazda foarte atenta.
   Loredana din Slobozia
nota: 10
schedule sejur: 03.01.2017 - 06.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Doamna Florina este o doamna extraordinara, amabila,comunicativa ,care se asigura ca totii clientii sunt multumitii .Camera spatioasa si cu tot confortul si foarte calduroasa .Multumim pentru tot sprijinul acordat doamna Florina .Partia kalinderu foarte aproape 3-5 minute de mers pe jos si cam 10 minute de centru .Este o pensiune foarte bine pozitionata si asta datorita doamnei Florina care se asigura sa nu lipseasca nimic.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista nemultumirii.
Răspunsul unității:
Faptul că oaspetii nostrii apreciaza stradanaia noastra ne bucura mult.
Va asteptam cu drag si cu alte ocazii.
   Raime din Eforie Sud
nota: 9.8
schedule sejur: 02.01.2017 - 05.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In primul rand vreau sa spun ca D-na Florina este o gazda excelenta.
Locatia situata aproape de punctele de interes din zona.
Totul a fost ok.
Vom reveni cu drag.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am ce adauga la acest capitol.
Răspunsul unității:
Multumim frumos si sa ne revedem cu sanatate si bucurie si cu alte ocazii.
   Alexandra Mihaela din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 03.12.2016 - 04.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curăţenie, aproape de punctele de interes, linişte, personalul unităţii de nota 10
Răspunsul unității:
Mulțumim mult și vă mai așteptăm oricând cu plăcere.
   Ioan din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 29.08.2016 - 01.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Linistea din pensiune, Accesul usor, Privelistea
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecierile dvs si sinceritate.
Va mai asteptam si cu alte ocazii.
   Paul O. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 07.08.2016 - 09.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat,aproape de centru si relativ ieftin.
Răspunsul unității:
Multumim frumos si va mai asteptam si cu alte ocazii
la Pensiunea Florina, in Busteni
   Mirela Nicoleta din Buftea
nota: 10
schedule sejur: 13.08.2016 - 15.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda a fost foarte primitoare. Camera curată, bine aerisită. Am ocupat o cameră la mansardă, de la fereastra căreia am avut un peisaj superb. Se vedea crucea Caraiman chiar de la fereastră. A fost liniște și ne-am relaxat, motiv pentru care vom reveni cu siguranță.
Răspunsul unității:
Va asteptam sa reveniti, cu drag!
   Florin din Braila
nota: 8.5
schedule sejur: 11.08.2016 - 14.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vedere catre crucea de pe Caraiman, frigider in camera, 5 min de mers pe jos pana in centru. Totul a fost ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
Răspunsul unității:
Multumim frumos pentru aprecierile dvs.
   Geta C. din Jijila
nota: 10
schedule sejur: 28.06.2016 - 02.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniștea,sunetul apei care trece pe aproape,selectia turiștilor: faptul că turistii erau invitați să viziteze Bușteniul și nu sa îsi petreacă timpul in pensiune,in sala de mese!
thumb_down
Aprecieri negative:
Absolut nici un minus.
Răspunsul unității:
Multumim frumos si va mai asteptam cu drag.Ne bucura faptul ca oaspetii noștrii vin la munte pentru frumusețea zonei și pentru drumeții.
   Ionut-marius din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 12.02.2016 - 14.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
DnaFlorina este super. ..am Stat cateva ore de vorba despre orice...si dnaDorina este la fel....cu siguranta vom reveni
Răspunsul unității:
Cu drag, va mai asteptam sa ne fiti oaspete si cu alte ocazii.
   Loredana C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.12.2015 - 26.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost super! Doamna Florina este o doamna primitoare, ne a recomandat unele trasee care au fost super, am avut apa calda non stop, caldura si curatenie in camere. Am fost cazati de Craciun si ne pare rau ca am stat doar 3 zile
Răspunsul unității:
Asteptam zapada si de aceea va mai asteptam pe la noi!!! Va multumim frumos, cu drag.
   Luciana din Galati
nota: 10
schedule sejur: 23.12.2015 - 27.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Noi tinem sa-i multumim d-nei Florentina pentru amabilitate si gesturile frumoase facute, ne-am simtit foarte bine. Pensiunea este aproape de partie, de gara si de centru si ofera un peisaj splendid catre Crucea Caraiman.Pentru noi a fost important ca a fost liniste, exact ce ne-am dorit pentru o vacanta de Craciun.Multumim frumos !
Răspunsul unității:
Va multumesc pentru amabilitatea de a descrie pensiunea Florina si modul in care v-ati simtit de Craciun chiar daca nu a fost zapada.Cu drag si va mai asteptam pe la noi.
   Cristina C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 31.07.2015 - 02.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea Florina-Busteni este un loc perfect de odihna si relaxare. Doamna Florina este de o deosebita politete si blandete si isi trateaza oaspetii pe masura. Pensiunea este foarte aproape de partie, de gara si de centru si ofera un peisaj splendid catre Crucea Caraiman.

V-o recomand cu draga placere si incredere!
Răspunsul unității:
Va multumim cu tot dragul pentru cuvintele frumoase despre locatia noastra si nu in ultimul rand despre felul in care ne-ati apreciat stradania.Ne dorim ca toti oaspetii nostrii sa se simta bine la aceasta pensiune si doar acest lucru ne bucura.Trebuie sa recunosc ca atunci cand efortul nostru nu este apreciat corect si inteles ne incearca un sentiment de dezamagire, fapt pentru care inca o data va multumim si va mai asteptam.
   Bogdan din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 11.07.2015 - 12.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cabana este foarte bine pozitionata. Se ajunge usor in centrul Busteniului cat si in punctele de plecare pe principalele trasee montane. Unicitatea cabanei este data de privelistea minunata spre munte la care se adauga susurul paraului Valea Alba care trece chiar prin spatele pensiunii. De asemenea, amabilitatea doamnei Florina face din `Pensiunea Florina` un loc in care ma voi intoarce mereu cu drag.
Răspunsul unității:
Multumim frumos pentru aprecierile dvs.
Cuvintele dvs. Calde ne bucura mult.
Va asteptam si cu alta ocazie.
   Gratiela G. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 12.06.2015 - 14.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un sejur reusit,la care au contribuit: dna Florina prin amabilitate si camera superba pusa la dispozitie,cu vedere extraordinara de la balcon, pozitionarea foarte buna a pensiunii, vremea buna. Conditii bune in camera: apa calda permanent, tv, frigider. Nu am avut folosit Wi-fi(nu am avut nevoie).
Răspunsul unității:
Va multumim frumos si va mai asteptam pe la noi, cu drag.
   Liviu B. din Targoviste
nota: 10
schedule sejur: 30.05.2015 - 01.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Loc linistit
* conditii de cazare buna
* proprietarul amabil
Răspunsul unității:
Va multimim pentru aprecieri,
va asteptam si alta data cu mare placere.
   Valentina din Buzau
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 12.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din cauza avertizarilor meteo nu s-a putut concretiza deplasarea mea la pensiunea Florina, conform rezervarii pe care o facusem. Procesul de rezervare in sine si amabilitatea d-nei Florina cu care am stabilit detaliile vizitei ma fac sa cred ca nu am gresit alegand locatia. Voi reveni.
Răspunsul unității:
Speram sa ne fiti oaspeti cu alta ocazie.
Multumim.
   Andra din Buzau
nota: 10
schedule sejur: 21.02.2015 - 23.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte cald, aproape de partie, dar si de centru. Doamna Florentina foarte amabila, vom reveni cu placere. Multumim pentru tot.
Răspunsul unității:
Si noi va multumim ca ne-ati fost oaspeti.Sa ne revedem sanatosi si cu alte ocazii.
   Mihaela S. din Popesti-leordeni
nota: 10
schedule sejur: 20.02.2015 - 22.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cald si foarte bine in camere,apa calda,fierbinte tot timpul,ferestrele sunt orientate foarte bine cu privire spre munte,acces la bucatarie si vesela pentru cafea, ceai...etc,doamna Florentina foarte draguta si amabila !!! Vom reveni cu placere !!!
Răspunsul unității:
M-au bucurat aprecierile dvs., practic singura multumire in industria ospitalitatatii este aceea de a avea clienti multumiti.Va multumesc si va mai asteptam pe la noi si cu alte ocazii si anotimpuri.
   Alexandru D. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 13.02.2015 - 15.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat, aproape de partie,dar si de centru. Si personalul este foarte cumsecada.
thumb_down
Aprecieri negative:
Caldura foarte mare.
Răspunsul unității:
Va mai asteptam cu drag si cu o alta ocazie.
De exemplu vara,cand la Bucuresti sunt 40 de grade, aici este racoare garantat.
   Rosca din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 13.02.2015 - 15.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte cald, pensiunea este curata, bucataria utilata complet, apa fierbinte la orice ora.
thumb_down
Aprecieri negative:
Chiuvetele sunt micute, la camera 9 chiuveta este inimaginabil de mica undeva la 20 x 10 cm.
Răspunsul unității:
Multumim frumos si va mai asteptam pe la noi.Cu drag.
In ceea ce priveste dimensiunea chiuvetei, la acea camera asa a fost solutia tehnica aleasa, pentru a castiga din spatiu.Am dorit ca baile sa fie ceva mai mici si camerele mai spatioase.Din pacate la munte, spatiile nu pot fi atat de generoase.... Asa cum ati constatat si dvs. Am ales sa fie cald, curat si apa fierbinte.Nu multe pensiuni se pot lauda cu aceste facilitati atunci cand temperaturile de afara sunt extrem de scazute.
   Cristina din Constanta
nota: 9.3
schedule sejur: 02.01.2015 - 04.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit foarte bine. Camera nu foarte mare, insa extrem de calduroasa, ceea ce este cel mai important in aceasta perioada. Apa fierbinte non-stop. Doamna Florina a fost foarte amabila cu noi si ne-a intrebat tot timpul daca ne lipseste ceva. Daca vom avea ocazia, vom reveni cu siguranta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Chiuveta foarte mica, ar putea fi schimbata.
Răspunsul unității:
Multumim frumos pentru cuvintele dvs.Singura multumire pe care o are un proprietar de pensiune este aceea de a satisface asteptarile oaspetilor care-i trec pragul, cu privire la ansamblul conditiilor oferite!!!
În ceea ce priveste sugestiile dvs., in masura posibilitatilor, o sa tinem cont de ele.
Va asteptam si alta data, cu placere.
CONTACT UNITATE
Florina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,