Pensiunea Florina din Busteni grade grade grade

Busteni, str. Apelor, nr. 7  
Nota 9.21 / 72 recenzii 10 - Excelent !
Marian Razvan din Garbovi

Caldura, seriozitate, liniște, gazda înțelegătoare.

​Capacitate: 23 adulți în 10 spații de cazare
Vouchere de vacanța tipărite (Sodexo, Edenred, UP ROMÂNIA) sunt acceptate pentru plata la Pensiunea Florina - Busteni.

Pensiunea Florina este amplasata in centrul statiunii Busteni, la aproximativ 450 m de Gara Busteni si 400 m din Dn1, in drum spre partia de schi Kalinderu, intr-o zona linistita, cu o priveliste superba spre Crucea Caraiman. Aproape de toate punctele de atractie din Busteni. Vă (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Florina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.