adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Catalina din Busteni 3 grade grade grade

Busteni , str. Libertatii, nr. 197  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Catalina din Busteni


   Costel S. din Alexandria
nota: 9.8
schedule sejur: 14.08.2013 - 16.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie exempara si mult personal cu foarte mult bun simt. Sigur vom reveni si anii urmatori.
   Mihaela din Bucuresti
nota: 5.7
schedule sejur: 20.07.2013 - 21.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, pret acceptabil, personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Destul de mult zgomot, vila fiind situata la strada
   Stela R. din Braila
nota: 7.8
schedule sejur: 12.07.2013 - 14.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul in pensiune este nou si bine ingrijit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Au spus ca exista internet wirless dar in realitate nu functiona dar nici nu recunosteau dand vina pe telefonul meu care prindea totusi retelele din jur .
   Doriana din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 10.05.2013 - 12.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
La cerere am avut si mic dejun satios(contracost). Conditiile sunt foarte bune: curatenie, caldura, bucatarie complet utilata, gratar, foisor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Amplasare stradala;
   Adrian din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.05.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Am facut rezervare dimineata online si am asteptat pana la ora 15 sa ma contacteze cineva ca sa stiu ce fac mai departe dar nu m-a contactat nimeni. Asa ca am sunat eu si imi spune ca nu e liber e inchriata si ca ii pare rau ca nu m-au contactat. Cam atat.
   Adrian din Pitesti
nota: 8.7
schedule sejur: 16.02.2013 - 18.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea si linistea chiar daca pensiunea este localizata stradal.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pastrarea caldurii in permanenta in camere.
   Marian din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 19.01.2013 - 20.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Bucataria complet utilata, personalul foarte ospitalier,curatenie, caldura.
thumb_down
Aprecieri negative:
Schimbarea destinatiei salii de mese (incomoda, estre la intrare), deranjand mesenii si cei care urmeaza a fi cazati.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Facand rezervarea la receptia pensiunii, mi s-a spus un pret cel afisat pe TURIST INFO la vremea respectiva, la scurt timp fiind sunat de proprietara in vederea schimbarii tarifului intr-unul mai mare. Avand in vedere cela afisate de site-ul dumneavoastra, si-a dat seama de eroarea creata si am ramas la pretul stabilit cu receptionera.
   Ana N. din Sighisoara
nota: 10
schedule sejur: 09.01.2013 - 12.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, amenajarea exterioara si interioara, ordinea, raportul calitate-pret... si mai ales ospitalitatea gazdelor. Este o locatie extraordinara de unde pleci greu si-ti doresti sa revii.
Pensiunea face cinste turismului romanesc si de aceea felicitari proprietarilor!
   Andrei Daniel din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.01.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista o buna comunicare intre administratorul vilei si proprietarul acesteia intrucat mi s-a promis inchirierea de catre proprietar si cand a contactat persoana raspunzatoare de pensiune aceasta o inchiriase catre alte persoane.
Răspunsul unității:
Ne cerem scuze, pentru neplacerea creata.Va rugam, sa ne iertati suntem la inceputul drumului, pensiunea nu functioneaza de mult timp si de aceea exista mici dificultati in comunicare intre proprietar si persoana in cauza.Va asteptam cu mare drag cu alta ocazie.
Va multumim, pentru intelegere.
CONTACT UNITATE
Aldea Roxana/receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,