adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Bradet din Busteni

Busteni , str. Nestor Ureche  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Bradet din Busteni


   Bogdan din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 18.07.2016 - 22.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte frumos, curat, comfortabil, pozitie excelenta (in afara traficului rutier central), liniste, amabilitate, gazda incantatoare si deosebit de ospitaliera, asternuturi impecabile.
   Marian I. din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 03.01.2014 - 05.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazati in camerele 106 si 107, camerele sunt spatioase, mari.
Camerele au fost calduroase, apa calda non stop.
Camera 107 are balcon, privelistea este foarte frumoasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
In camera 107 cabina de dus este mica.
Un minus il consider pentru persoanele care nu fumeaza, deoarece in sala de mese se fumeaza. Pentru noi nu a fost normal ca in momentul in care servim masa sa se fumeze la doua mese de noi.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Camerele sunt numerotate diferite fata de ce este pe turist info.
Noi am cerut camerele 9 si 10 si am primit 106 si 107. Camerele 9 si 10 nu exista.
   N. din Bucuresti
nota: 7.2
schedule sejur: 26.02.2010 - 28.02.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este foarte spatioasa. Este bine compusa, calduroasa si dotata cu bucatarie, sala de mese, gratar.
thumb_down
Aprecieri negative:
Intrarea de la scari este total anapoda, deschizandu-se usa in usa, riscand sa ai un accident oricand. Nu exista living si alte posibilitati de a petrece, gen biliard etc. Daca in vila sunt cel putin 2 grupuri, e dificil cu bucataria, iar sala de mese nu se elibereaza dupa ce se serveste masa, deoarece nu exista living unde turistii sa poata conversa.
CONTACT UNITATE
Catalina Nistorescu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,