adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Bacolux din Busteni

Busteni , str. Bulevardul Libertatii, nr. 201  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Bacolux din Busteni


   Florentina R. din Constanta
nota: 9.5
schedule sejur: 29.11.2012 - 02.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie exemplara, discretie maxima, spatiul familiar, caldura, acces la bucatarie, living, gratar, parcare.
Privelistea pe care o ai privind spre Caraiman este impresionanta.
   Lucian B. din Piatra Neamt
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.05.2012
thumb_down
Aprecieri negative:
Sa raspunda la telefon si atunci cand face o rezervare sa-si onoreze obligatiile.
   A. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 07.02.2010 - 15.02.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Luxul, curatenia, linistea, comportamentul discret al celor ce deservesc aceasta pensiune.
thumb_down
Aprecieri negative:
Este ceva de mers pana in centrul orasului, dar pentru cei obisnuiti cu drumetiile montane este o nimica toata! Pentru o familie cu copii mici este o mica problema. Iar taxiul este destul de scump.
   T. din Navodari (constanta)
nota: 8.2
schedule sejur: 07.02.2010 - 11.02.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Accesul usor la drumul national;
Jacuzzi mare si confortabil;
Sala de mese (bucataria);
Acces la internet - wireless;
Camera primitoare, spatioasa, luminoasa si calduroasa cu mobilier nou.
thumb_down
Aprecieri negative:
In camera nu exista suficiente prize pentru alimentarea diferitelor consumabile (de exemplu nu poti sa incarci mai multe telefoane, laptop, camera video simultan). Ar trebui gasita o solutie, daca nu macar un prelungitor.
CONTACT UNITATE
Receptie pensiune
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,