adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Viorel din Busteni

Busteni , str. Prahovei, nr. 7  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Viorel din Busteni


   Viorina din Galati
nota: 10
schedule sejur: 20.06.2017 - 23.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de gara,centru.
Multe marketuri in apropiere.
   Raymond Gabriel C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 01.07.2016 - 03.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,aspect nou,modern si practic.Personalul amabil.Conditii excelente .Recomandam.
   Nita din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 02.10.2015 - 05.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, apa calda, caldura, bucataria utilata cu stricul necesar. Am inchiriat camera de 2 persoane si am avut noroc sa stam singuri in vila, camera de 4 persoane a fost libera in acel interval.
Foarte aproape de gara, zona linistita si curata. In parcarea din curte incap lejer 2 - 3 masini.
thumb_down
Aprecieri negative:
Podeaua in camera este din gresie. Fara papuci se simte foarte rece chiar si cu sosete. Nu il consider un minus, dar va recomand sa va luati la voi si papuci de casa, noi am omis sa luam.
   Viorina S. din Galati
nota: 8.3
schedule sejur: 23.07.2015 - 25.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul este exceptional spre Muntii Bucegi,Crucea de pe Caraiman.Liniste,intimitate,toate potrivite pt.un concediu placut.Vom reveni cu siguranta!
   Alina C. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 16.07.2015 - 23.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit excelent la Casa Viorel, locul f. Curat, spatios si confortabil. O zona linistita, foarte aproape de centrul Busteniului. Bucataria dotata cu tot ce-ti trebuie intr-un concediu. Vom reveni cu siguranta!!!
CONTACT UNITATE
Viorel
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,