Casa David din Busteni grade grade

Busteni, str. Prahovei, nr. 13  
Nota 9.61 / 232 recenzii 10 - Excepțional !
Victoria din Zimnicea

Gazda foarte ospitaliera, gata sa te ajute oricand si sa iti puna la dispozitie orice ai nevoie si NU te streseaza cum fac alti proprietari. Este o casa foarte spatioasa, cu vedere la munte, totul completandu-se foarte bine cu sunetul raului Prahova din spatele pensiunii si linistea de care ai nevoie intr-un concediu. Camerele sunt spatioase si calduroase si ce mi-a placut in mod deosebit a fost salteaua moale ( de care nu am parte tot timpul cand merg in concedii). Apa de la baie este tot timpul calda (ceea ce iarasi am apreciat, fiind dezamagita de ultimul concediu, unde la un hotel de 4 stele din Bucuresti, apa calda curgea doar 2 minute). Ca sa nu mai zic de aparatul de cafea din bucatarie si de entuziasmul cu care ma trezeam in fiecare dimineata sa mai beau cate un moccacino. Inca un lucru bun este asezarea pensiunii, aproape de centru, la 5 minute pe jos de gara ( in asa fel incat chiar daca nu ai masina, poti ajunge cu usurinta si cu trenul, fara a depunde mult efort pana la cazare, mergand pe jos). Per total, eu si parintii mei ne-am declarat foarte multumiti de alegerea facuta. Am avut camerele fata in fata , legatura fiind balconul acela lung si cu vedere la Caraiman. Deci, daca mergi impreuna cu grupul de prieteni, puteti ocupa camerele de la etaj, si va puteti intalni pe balcon, admirand de la inaltime muntele, citind o carte, sau pur si simplu stand la povesti. Sigur am sa ma mai intorc, cu drag!

​Capacitate: 26 adulți în 13 spații de cazare
Buna ziua, in primul rand vrem sa va multumim ca cititi aceste randuri, e primul pas facut ! Cititi recenziile , va ajuta sa va formati o imagine despre unitate si despre noi ! Nu sunteti convinsi : sunati-ma ! Pana sa sunati cateva precizari : suntem o locatie urbana ,deci ne supunem regulilor din comunitate (vorbesc de muzica si galagia afara ,in curte ) , vrei sa dai o petrecere ? , esti binevenit (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check masaj
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Ovidiu / Katalina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.