Casa Alexia din Busteni

Busteni, str. Crangului, nr. 1  
​Capacitate: 2 adulți și 1 copil în 1 spațiu de cazare
Unitatea se afla la 1km de centru,900 m Penny Market.Casa are un dormitor cu tv plat,dulap,pat 160/200,un living,o baie cu dus,prosoape pentru oaspeti si o bucatarie utilata cu prajitor paine,cuptor cu microunde,cafetiera,aragaz electric mic,frigider.Incalzire centrala si internet.

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check living

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Mihaela
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.