adaugă o unitate turistică
search
date_range

Misu Turism din Bucuresti

Bucuresti , str. Dinicu Golescu, nr. 23-25  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile Misu Turism din Bucuresti


   Constantin din Brasov
nota: 2.8
schedule sejur: 03.06.2012 - 04.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost aproape de punctul de destinatie
thumb_down
Aprecieri negative:
Baie incomoda si fara cada ( dus peste chiuveta si wc )
- Camera mica
-curatenia !!!!!
-Ca si personal ??? Cine ???
-Care servicii???
Răspunsul unității:
Cand se preia camera daca nu va placea trebuia sa refuzati sa va cazati
Ce anume a fost murdar? Nu se intelege ce reprosati
Nu credem ca am promis personal si servicii in afara de cele de cazare. Nu inteleg ce alte servicii doreati pentru 1 noapte
Ne bucura sugestiile dumneavoastra dar daca le faceti va rugam sa le faceti la obiect (nu generalitati)
   Zorina L. din Timisoara
nota: 9.2
schedule sejur: 20.03.2011 - 21.03.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este aproape de Gara De Nord, este aproape de statia de taxi.
Se poate comunica cu personalul foarte bine
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate ar fi cecesar cabine de dus.
   B. din Petrila
nota: 9
schedule sejur: 17.06.2010 - 19.06.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de gara de nord. Televizor in camera, apa calda
CONTACT UNITATE
Georgescu Constantin
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,