Hotel Top Central din Bucuresti grade grade

Bucuresti, str. Hagiului, nr. 10  
​Capacitate: 47 adulți în 23 spații de cazare
Hotel Top Central Bucuresti** va intampina cu servicii de calitate la preturi atractive.Este o locatie intima din centrul Bucurestiului, pozitionat ideal pentru clientii ce vin in oras cu afaceri cat si pentru clientii ce vin in vacanta sa descopere „comorile”Bucurestiului, deoarece este localizat in inima Capitalei pe strada Hagiului nr.10, sector 3, la 1,1 km fata de Piata Unirii si 2 km fata (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check frigider în unitate
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check jacuzzi
  • check room service
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check seif la recepție
  • check tichete de vacanță
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check seif în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Dumitru Ovidiu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.