adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Rivoli din Bucuresti

Bucuresti , str. Postavarului, nr. 98A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.3/10 Excelent !
7 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 7).

record_voice_over Personal:9.5
insert_emoticon Servicii:9
lightbulb_outline Curățenie:9.5
weekend Confort:8.5
monetization_on Prețuri:9.5
location_on Localizare:9.5

Recenziile hotelului Rivoli din Bucuresti


   Marian B. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 28.01.2017 - 29.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului si camera foarte curata si de apreciat
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu drag!
   Alina Florentina din Constanta
nota: 9
schedule sejur: 05.11.2016 - 06.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spațioasă, lenjeriile de pat imaculate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Spălătoria de la parter, e ceva galagie pana la închiderea programului.
   Andra din Buzău
nota: 9
schedule sejur: 25.09.2016 - 29.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera a fost curată, lenjeria si prosoapele schimbate la 2 zile. Se poate comanda mâncare de jos de la restaurant si vine f repede si este f buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Gălăgie mare noaptea, si de afara ca este la strada principala si fix lângă este o spălătorie auto iar intr-o noapte, pe la 1-2 s-au certat doua doamne fix in fata ușii noastre. Nu stiu daca erau doamnele se la Recepție sau alți turiști, dar nu a fost prea placut.
   Catalin din București
nota: 9
schedule sejur: 13.09.2016 - 14.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda este foarte primitoare iar camerele sunt curate. Vom mai reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
O sugestie de imbunatatire are legatura cu numarul redus al locurilor de parcare, desi nu cred ca se poate face ceva in aceasta privinta.
   Daniel din Sibiu
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 24.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona e buna
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am putut sa ma cazez deoarece receptionera m-a informat ca seara va avea loc un eveniment - botez - si poate nu voi putea dormi! Langa hotel este o spalatorie auto = zgomot specific = galagie.
   Covalciuc M. din Lisabona
nota: 10
schedule sejur: 18.01.2016 - 21.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Receptia extraordinária.
   Raluca din Brasov
nota: 9.3
schedule sejur: 31.05.2014 - 01.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, la restaurantul hotelului mancarea buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Neconcordanta intre poza camerei postata pe site si numarul acesteia. Confirmati telefonic daca va doriti anumite conditii ce se vad in poza camerei alese.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,