Hotel Eos din Bucuresti grade grade

Bucuresti, str. Soseaua Pantelimon, nr. 14  
Robert din Bucuresti

Un hotel foarte curat si linistit. Receptionerii au fost de ajutor de fiecare data cand am apelat la ei si ne-au furnizat diverse informatii de care aveam nevoie. Am fost cazat intr-o matrimoniala xl cu balcon si am fost multumit de aspectul si confortul camerei. Revin cu placere.

​Capacitate: 40 adulți în 19 spații de cazare
Atmosfera placuta si intima a hotelului, se regaseste in fiecare dintre camerele noastre. Cromatica si designul incaperilor va vor cuceri de indata.

Proximitatea cu centrul Capitalei si cu zona comerciala Bucur Obor, tarifele atractive si accesul la toate tipurile de transportul public, fac din locatia noastra alegerea ideala atat pentru persoanele aflate in tranzit cat si pentru calatoriile de (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check cutie de valori
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check seif la recepție
  • check spalătorie
  • check terasă

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check telefon în cameră
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.