Hotel Elisabeta din Bucuresti

Bucuresti, str. Padina Rosie, nr. 2  
Mircea din Craiova

Personalul prompt și corect. Ne-au cazat imediat. Toți angajații sunt amabili și educați. Camera a fost super: suprafața mare, curat, geamuri pe două laturi. Totul este modern: patul mare, frigider, TV led de 102 cm, calorifer există inclusiv pe balconul închis în termopan, aer condiționat, feon in baie. La subsol este o bucătărie cu aparatură de ultima generație.Zona este liniștită, ajungi repede la magazine, restaurante și mall. Noi am avut autoturism.

​Capacitate: 32 adulți și 2 copii în 14 spații de cazare
Unitatea de cazare Hotel Elisabeta este situata la 11 km distanta de Aeroportul Otopeni.

Dotata cu 14 camere proaspat renovate unitatea de cazare Hotel Elisabeta va pune la dispozitie camere duble, camere twin, apartamente si camere triple, pentru confortul dumneavoastra.

Aveti baie proprie pentru fiecare camera si chiar balcoane, avand in vedere ca nu se fumeaza in camere. Dotate cu aer conditionat, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE

La această unitate, hotelierul acceptă doar rezervările prin formular

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.