adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Domino din Bucuresti

Bucuresti , str. Basarabilor, nr. 10  
​Capacitate: 74 adulți în 36 spații de cazare.
Hotelul Domino este pozitionat pe soseaua Giurgiului, vizavi de Piata Progresului, la doua statii de tramvai de City Mall, si 10 minute de mers cu masina de Palatul Parlamentului. Hotelul asteapta turisti, oameni de afaceri si persoane ce calatoresc beneficiind de o pozitioare convenabila.

Ce gasiti la noi:
- 10 locuri pentru parcare
- Capacitate - 36 camere
- Lobby
- Minibar
- Serviciu receptie non-stop dotat cu spatiu de depozitare pentru bagaje,spatiu pentru depozitat valori si spatiu pentru administrare
- Sistem de monitorizare video 24/24h
- Telefon+fax
- Acces internet non-stop (conexiune DLS 10-100 MB/s).
- Iluminat electric in camera. (sursa principala si individuala la capatul patului)
- Incalzire centrala (Apa calda si incalzire)
- Camerele dispun de grup sanitar propriu (Cuva dus,Lavoire,W.C)
- Mobilier, lenjerie, mocheta, saltele Relaxa
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check fax
  • check TV in living
  • check cutie de valori
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check acces la bucatarie

Facilități camere:

  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,